Geluidsisolatie en hoe plastic rond zijraam Defender td4 losmaken

  • Ad van Dortmont

    Hallo,

    Ik heb net een Land Rover Defender 110 SW td4 uit 2008 gekocht en ben nieuw hier.

    Mijn auto ga ik ombouwen tot camper.

    Heeft iemand bekleding of van die isolatiematten te koop voor in de kofferbak van mijn 7-zitter?

    Twee isolatiematten van circa 160x70cm zou fijn zijn……

    Of waar kun je deze (zelfklevende?) isolatiematten voordelig kopen?

    Verder zoek ik nog een video/foto/link hoe ik de plastic plaat rond het linker achterraam moet losmaken…….

    Heeft iemand iets voor me of een link naar een werkplaatshandboek voor mijn Defender 110 td4 uit 2008?

    Hartstikke bedankt, groeten Ad

    offroad safari expeditie overland
  • Marchel

    Hoi,

    Kijk even op de website van Land Reiziger. (ik wilde een link toevoegen maar website landreiziger.nl is even down). Deze site heeft veel praktische tips voor de LAnd Rover. Hiernaast een webshop en een atelier.  Hier kun je een soort neopreen kopen met een plaklaag. Zelf op maat te maken. Goed op maat te knippen of te snijden, plakt goed en kan goed tegen water. Prima isolatie

    MArchel

  • Marchel

    Hoi,

    Kijk even op de website van Land Reiziger. (ik wilde een link toevoegen maar website landreiziger.nl is even down). Deze site heeft veel praktische tips voor de LAnd Rover. Hiernaast een webshop en een atelier.  Hier kun je een soort neopreen kopen met een plaklaag. Zelf op maat te maken. Goed op maat te knippen of te snijden, plakt goed en kan goed tegen water. Prima isolatie

    MArchel