Internet oplichting door rouch-side.com

• Vincent

Niet om zomaar iemand aan de schandpaal te nagelen maar een terechte waarschuwing is denk ik wel op zijn plek.  

In augustus heb ik via de webshop van www.rough-side.com een luifel Foxwing luifel besteld. De levering hiervan zou binnen enkele weken plaatsvinden. Na een maand en nog steeds geen levering heb ik maar eens contact opgenomen. De eigenaar zou mij terug bellen maar iedere vorm van reactie bleef uit. Na meerdere malen geprobeerd te hebben om mijn bestelling te krijgen of mijn geld terug te ontvangen en iedere keer weer beloftes dat levering binnen een week zou plaatsvinden zijn we nu vijf maanden verder en moet ik helaas constateren dat ik opgelicht ben door  www.rough-side.com  en heb inmiddels aangifte gedaan..

Mijn advies dus blijf ver weg van dit bedrijf..

Post was bewerkt op 05-01-2018 10:59 door Vincent

• Crazy-G.

Weet niet of het één met het ander te maken heeft, maar mijn internet security programma geeft ook iedere keer als ik naar hun site ga een waarschuwing dat het een onbetrouwbare/gevaarlijke site is, ik kwam er dus al een tijdje niet meer om die reden.

Overigens, wat zij zeggen te verkopen kun je ook elders kopen voor dezelfde prijzen of zelfs goedkoper in sommige gevallen.

GJ

1972 Serie 3 88" 2.25 Petrol Lightweight/Airportable

• Sjaak

gewoon even melden dat je hem komt halen op neurenbergpad in dordrecht.

en via google verder zijn huisadres etc zoeken. vragen wanneer hij thuis is en dat je dan de producten komt halen.

werkte bij mij ook met een bus verf van 46 euro, was binnen 1 dag terug gestort.

niet over je heen laten lopen. en oja ook aangifte doen natuurlijk.

• Vincent

Even een update…

Na helaas te hebben moeten constateren dat onze blauwe petten met dit soort dingen maar weinig doen ben ik zelf maar even aan het speuren gegaan.. De eigenaar van het bedrijf lijkt met de noorderzon vertrokken, reageert niet op emails, en neemt de telefoon niet op. Dus heb ik maar eens contact opgenomen met de importeur van Foxwing. Toen de naam Rough Side off road equipment viel werd het erg stil aan de telefoon.. Blijkbaar had de firma nogal een naam aldaar. Het enige wat de behulpzame meneer kwijt wilde was dat er ook voor hun lastig zaken te doen was met hun. 

Ik ga nu via aan andere manier proberen om mijn geld terug te krijgen.. helaas te lang gewacht om middels Paypal mijn geld terug te krijgen..

Groet,

Vincent