Greenlane Ierland

  • Westfries.

    Ik ben voornemens om in 2018 een meerdaagse greenlane tour uit te zetten dwars door Ierand 

    Zijn er hier ,waar nooit een prikker meer komt nog mensen die mee willen zoeken naar mooie greenlane's 

    Het is niet zo simpel als in de UK maar er zij er genoeg 

    Verder natuurlijk een trip ervan maken met cultuur ( Ierse pub's ) en higlichts , oa de ring of Kerry ( The old route )

    Wie weet een leuk vervolg op Greenlane's to Billing en New Bury gedoe

    Driving my landy is just a other day in ……..

  • GatheR RoveR

    Hoi Evert,

    ik volg even, wil gerust helpen voor zover ik toegevoegde waarde heb.

    afhankelijk van “wanneer” zou ik wel mee willen.

    groet D en Rob

    Slowly,slowly no need to rush as I am in front of you

  • Westfries.

    Rob 

    Het begind natuurlijk met wat zou je in zo een vakantie willen zien 

    Ierland is niet om de hoek dus als je toch gaat doe dan een beetje de tourst uithangen 

    Dan de greenlane's die zijn er officeel niet maat ga eens zoekken met google street vieuw

    https://www.google.nl/maps/@54.1228594,-8.1656117,3a,75y,103.37h,69.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWgGiTiArfGO9fbucBnvTVw!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl

    Er is dan slechts 1 national park  waar geerlene is toegestaan 

    Dan is er nog een dingentje van overnachten ik neem aan dat jij de honden mee neemt dus B&B word moeilijk 

    Ik wil echter sávonds wel zo af en toe een Ierse pub opzoeken dus vind maar een paar plaatsen met een camping dicht bij het oude centrum 

    T zijn van die dingentjes , hoelang gaan we ik heb de voorkeur omdat het ook nogal een stukje aanrijden is on 4 dagen te gaan ???

    Driving my landy is just a other day in ……..

  • GatheR RoveR

    Dit forum wil bij mij niet werken :@ (blijft een kneusje, ook die “captchal” hieronder :@ )

    10 opnieuw inloggen…

    Goed je hebt gewoon ouderwets email, ben benieuwd wie er eventueel mee zou willen en wanneer voorjaar/najaar dit evenement zou plaats vinden. 

    Ik heb al ruim 2 dagen nodig denk ik om bij het veer van Wales te komen, zal via de tunnel reisen.

    gezien de afstand denk ik dat 4 op Ierland wel het minimum moet zijn, maar je kan er natuurlijk op eigen gelegenheid een paar dagen aan plakken.

    Ik heb gekeken er er is inderdaad niet veel greenlane ruimte in dat gebied. 

    Maarja : http://www.ireland.com/nl-nl/wat-is-er-beschikbaar/orientatiepunten-historische-gebouwen/historisch-ierland/artikelen/burren-en-tolkien/ (geen tolkies fan) het is er wel heeeeeel mooi. 

    Misschien een stukje Wales? Heb jij ingangen of moet ik eens polsen op andere fora?

    Slowly,slowly no need to rush as I am in front of you

  • Westfries.

    Ik heb nog geen idee of het voor of najaar word eerst een verkennings rit maken 

    The Buren is een pracht gebied vlakbij de klifs of moher dus zeker op de lijst 

    Zelf wide ik via de rechtstreekse ferry heen dus van Roscoff naar Rosslare ietsje vreder varen maar net zo duur als die andere 2 bijelkaar 

    Maar als het wat meer vorm krijgt dan zal ik zo links en rechts nog wel wat posten op het web

    Driving my landy is just a other day in ……..

  • Therese

    Hallo Evert,

    We zijn van de partij, het groene geval bennen we aan klaar maken voor zijn eerste en laatste APK.

    Hemelvaart vond ik persoonlijk altijd een fijn moment,

    Ignace&Co

  • Therese

    Hallo Evert,

    We zijn van de partij, het groene geval bennen we aan klaar maken voor zijn eerste en laatste APK.

    Hemelvaart vond ik persoonlijk altijd een fijn moment,

    Ignace&Co

  • Therese

    Hallo Evert,

    We zijn van de partij, het groene geval bennen we aan klaar maken voor zijn eerste en laatste APK.

    Hemelvaart vond ik persoonlijk altijd een fijn moment,

    Ignace&Co

  • Therese

    Oeps, ik ga maar 1 keer mee Evert!!!!

  • Westfries.

    Therese

    Oeps, ik ga maar 1 keer mee Evert!!!!

    Ja maar met 3 persoonen 

    Ik ben bezig maar het is niet echt veel greenlane die ik vind 

    Wel Pub's en mooie bezienswaardigheden enzo

    Driving my landy is just a other day in ……..