prikkers transport van 10 meter

• -sjeroens-

In alle moeite om mijn 101 door de keuring te krijgen begaf mijn autobak het maar weer. (ik weet nog niet of het de koppelomvormer/ autobak of tussenbak is). Hij moet de 24e gekeurd zijn.

Ik heb besloten om hem in de voortuin te zetten en te schorsen zodat ik de klus op mijn gemak kan gaan doen, ook het langdurig verhaal met de remmen /schijfremconversie.

Maar moet nog wel in mijn voortuin komen, 3200kg dus je niet zomaar met de hand weg, zeker omdat de stoep daar zo'n 17 cm hoog is.

Wie heeft er dit weekend tijd om met zijn land rover mij er op te duwen? Ik zat te denken dat het met een duwstang en oprijplaten wel te doen zou zijn.

Koffie en de beste brabantse worstbroodjes staan klaar hier in terheijden.

hier alvast een oude google foto, hij moet dus op de plaats van de aanhanger komen.

contact via ra349 apestaartje hotmail.com

of what's app 06

22080498

Alvast bedankt

always fun to sleep in a 101
  • Westfries.

Handig dat advies waar je niet om vraagt hier zo verzet je nog eens een 101

Driving my landy is just a other day in ……..

• -sjeroens-

Ik heb hem met behulp van een medeprikker op de oprit van de overbuurman gezet en geschorst. Apk mag overgens 2 mnd verlopen zijn terwijl hij op de openbare weg staat, je mag er alleen niet mee rijden. Ook gevonden met behulp van een medeprikker.

Je kunt nergens terugvinden dat hij op een afgesloten terrein moet zijn  of dat hij niet zichtbaar mag zijn vanaf de openbare weg oid kan ik nergens terugvinden. De automaten bak is er inmiddels af, zometeen de koppelomvormer eraf halen, ik verdenk die.

Heeft iemand trouwens al eens een keer geprobeerd om een grotere koppelomvormer te plaatsen in het koppelhuis van een 300tdi/hp22?

• Westfries.

Mooi dat het gelukt is ik zet je nu even boven Emilia en sponsbob

Driving my landy is just a other day in ……..

• -sjeroens-

ff updateje:

De achterste planet van de automatenbak was kapotgedraaid/ af gebroken. Deze word vernieuwd en ik ga nog kijken of er een grotere koppelomvormer in kan.