Ik heb een series 3 88
En kwam een advertentie op marktplaats tegen over elektronische stuurbekrachtiging voor de cross auto's
Plug and play
Weet dit ook voor mijn land rover ? Heeft iemand dit of ervaring mee wat zijn de voor en nadelen ??
Mike ik heb er ook wel eens naar gekeken.
het kan vast wel, bij het model wat ik gezien had (op mp) was de stuurstang dikker dan wat er nu in zit.
dus moet er een nieuwe/andere beugel in. Kon ook niet bepalen waar die bult uit zou komen, moest de doorvoer in het schutbord groter worden? Hoe sluit dit aan op de huidige overbrenging……
Denk dat de enige manier is om bij de leverancier langs te gaan wil je weten of het “simpel” passend te maken is.
Ben zelf van voor een P38 stuur conversie gegaan……
Slowly,slowly no need to rush as I am in front of you
Ik vind 1500 wel behoorlijk duur ziet er wel goed uit maar voor offroad lijk me die cillinder niet echt op een goede plek zitten
En mijn idee was om de stuurbekrachtiging aan en uit te kunnen zetten omdat het elektronische is zodat je gewoon make lijk kan inparkeren en onder het rijden eraf dan heb je hem toch niet nodig
Als je het doet omdat je “als je stil staat” toch wil sturen zou je echt voor een “hulp” zo dicht mogelijk bij je swiffelbol moet zoeken. Als je dit in je stuurkolom doet krijgen al je overbrengen het stevig voor hun kiezen.
Zoals dit ook al eerder gemeld is zal je stuur gedrag erg onrustig kunnen worden.
zeker als er al iets ruimte in de overbrenging zit.
Ik vermoed dat je beter kan kijken naar een (bijvoorbeeld p38) conversie. Dan ben je van de “series” overbrengingen af.
Maar “vroeger” werd er al gezegd, pas sturen als het voertuig in beweging is. En helaas, je voertuig komt echt uit dit era .
Slowly,slowly no need to rush as I am in front of you
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?