ik heb ze bij paddock gekocht.daar waren ze niet duur (para1 en para3). het enige wat me tegenvalt is de voorveren. maar dat is omdat het een tweeblads veer is, en gezien het gewicht van de 2.5NA, twee dynamos en een lier, zou het eigenlijk wel een drieblads mogen zijn zodat ze iets minder inzakken. ik heb aan de voorkant iets van 5 - 7 cm tussen mijn as en de bumpstops.
ik heb er wel gelijk ook nieuwe schokdempers bij genomen.ik heb gekozen voor de es9000 pro comp. die waren stugger dan de 3000. moest alleen wel even zoeken voor ik die had gevonden met de juiste montage punten, maar ze zijn er gewoon voor series. bij binnenkomst heb ik ze gelijk licht opgeschuurd en gespoten. ze hebben nogal een reputatie om te roesten, en ik wilde ze daarnaast ook gewoon zwart hebben.
maar wat betreft comfort heb ik er niks over te klagen. rijd heerlijk en in het terrein heb ik het gevoel dat de wielen net wat beter op de grond blijven omdat zeker achter de veerweg veel langere geworden is.
Post is bewerkt op sep 16, 2016, 8:54 a.m. door piet_g.
——
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)