welke "luxe" stoelen passen er in een 110

• Redfox

Hallo, de titel zegt het al. Welke “ luxe” stoelen zouden erin mijn 110 1985 RHD passen. Ik heb nu standaard plastic kussens/stoelen, niet verstelbaar,  maar op langere ritten zit dat toch niet lekker. Ik heb wel eens gehoord dat renault stoelen zouden passen. Maar hoe zit dat dan met de bevestiging etc.?  Wie heeft ervaring en/of nog twee stoelen liggen ter overname. De 110 staat op grijs kenteken dus ik heb alleen de voorstoelen nodig. Ik heb nu ook het midden stoeltje, maar die zou er weer uit kunnen, zit nooit iemand op. Groeten, Barend   

• Redfox

Hoi, ik heb inmiddels Renault espace stoelen gekocht, moet ze allen nog ophalen . Ik ga proberen die te plaatsen. Ik heb een grijs kenteken dus met een schot achter de stoelen, moet nog kijken of dat wel gaat anders het schot aanpassen. Ik heb er trouwens 4 gekocht maar heb er maar 2 nodig . Dat met die accu moet ik ook nog zien op te lossen. Iets met vleugelmoeren of zo. Ik zie wel. 

• Arthur

Voor het accu-probleem is het bij een 109 en 110 3-deurs het gemakkelijkst om een extra compartiment in de wielkast te maken en daar de accu in te plaatsen. Hier zijn meerdere varianten van in omloop. In militaie versies zijn ze toegepast dat ze alleen van binnenuit te benaderen zijn en je ziet ze ook wel te koop met toegang vanaf de buitenkant. Die laatste variant is ongeveer formaat jerrycan, dus een accu past daar ook goed in.

Arthur