woensdag 22 juli Bollenstreek treffen vanaf 18.00 uur

• neef Henk

Hij komt er weer aan, ons gezellige Bollenstreek treffen en dit keer op woensdag avond 22 juli vanaf 18.00 uur.

Om 18.00 uur gaat de grote BBQ aan zodat je je eigen mee genomen diertjes kunt bakken en braden, voor de rest is het natuurlijk weer ouwerwets motorkap gluren en sterke verhalen vertellen.

Let op, we houden het weer op de oude locatie op de picknickplek langs de 's Gravendamseweg/ Leeweg coördinaten: 52.248808, 4.483082

https://www.google.nl/maps/place/2211+Noordwijkerhout/@52.2487469,4.4823849,286m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x47c5c1c2b1b024bb:0xec576ac73bc1aaa9

Groeten neef Henk en Ben Aartman

• Katteker

haha, gezellig mannen! Ik hoop erbij te zijn met de laro. Het is precies de dag van mijn apk keuring. En anders kom ik met de Ford……

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

Katteker Schreef:

——————————————————-

> haha, gezellig mannen! Ik hoop erbij te zijn met

> de laro. Het is precies de dag van mijn apk

> keuring. En anders kom ik met de Ford……

Mag toch niet zo'n probleem zijn, er is vast wel een andere Katteker die je auto wil keuren. >:D<

• Dirk

Heb het in mijn agenda gezet. Tot dan.

Dirk

RRC '73

SIII 88" '73

• sjorsboomschors/aka/PP

Probeer het8-)

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

Even weer bovenaan gezet.

Let op locatie is gewijzigd!!!!!!!!!

• Henkjan

Henk en Ben

Leuk! Ik ga hem zeker in mijn agenda zetten. Net de keuring achter de rug. Ik mag weer twee jaar rijden…

Groet

• Katteker

Jongens, ik vrees dat ik toch verstek moet laten gaan. Ik was even vergeten dat ik mijn dochters s'avonds moet ophalen van hun zomerkamp….

Balen want ik had er toch weer zin in….Volgende keer beter.

• neef Henk

Jammer maar het word vast weer gezellig, er is in ieder geval een hoog 101 Forward Control gehalte aanwezig ;)

Groeten neef henk