Carawagon Schreef:
——————————————————-
>
> Ik zou gewoon even kijken op je factuur, of de mailtjes die je hebt gehad of je daar je
> huisnummer wel vermeld ziet staan ergens. zo ja, hun probleem.
Precies.
Ik heb ooit bijna ook zoiets gehad: een zending uit Frankrijk die maar niet aankwam.
Mijn pakje bleek al bijna een maand op het postkantoor te liggen zo meldde de verzender, ik wist alleen niet welk.
Met de track&trace-code navraag gedaan en het bleek onder een fout huisnummer op het dichtsbijzijnde kantoor te liggen.
Was ik een dag later geweest dan was het teruggestuurd.
De fout was overigens ontstaan doordat in Frankrijk het huisnummer voor de straatnaam komt, en hier normaal erachter.
Een andere keer kreeg ik keer op keer mijn tijdschrift niet of sterk vertraagd uit Duitsland. Eenmaal melde de verzender dat hij bericht had gekregen dat ik niet meer woonde waar ik normaal de sleutel in de deur steek …. grappig genoeg meldde de verzender dit per post die dus wél aankwam. Het lastige was dus dat de Duitse posterijen voor de iets zwaardere poststukken hier in NL een van de goedkope postbezorgers hadden gecontracteerd … en ik dus alleen de verzender kon aanraden te klagen bij de Duitse post, want als ontvanger heb je nauwelijks een aanknopingspunt en zeker geen verhaal.
Anyway: als jij je eigen adres goed hebt opgegeven dan heeft of PAB zelf een fout gemaakt of hun verzender, en dus moeten ze het hetzij bij zichzelf zoeken danwel bij de verzender klagen.
Marc