Welke route

• noudje

Ola,, zoals de kop al zegt welke route rijd het prettigst…?

Ik moet naar Genua as maandag van uit bergen op zoom.

Nu zat ik te kijken naar route 1 door zwitserland gothard en dan Italie in.

Route2 via Dijon naar Geneve, turijn genua..

Wie o wie kan me adviseren

Oja landrover defender 110 300 tdi met aanhanger.

Grrr noudje

• Mrah

Zou niet door de Gothard gaan.

• noudje

Heb er geen ervaring waarom niet..? Las wel dat je er tijd kan verliezen ivm jet doorlaten van verkeer.

Grr noudje

• sjeroens

Ik zou ook niet door de gothard tunnel gaan. Je gaat van 3 baans naar 1baan, met doseerlichten.geheid files. Ook midden in de nacht.

• noudje

Ok dijon it is..!

Thanks..

Grr noudje

• lucas

hallo noudje wat wil je een touristic route of zo snel mogelijk ,in mijn vorig leven gingen wij via Nancy ,chatilion sur seine ,Langres ,Dijon, Macon ,Bourges en bresse, Chambéry,via colle de moncenis naar Torino Genova

• lucas

sorry Noudje het is Nancy,Neufchateau,Langres,Dijon

• noudje

Zo snel mogelijk..

• sjeroens

vorig jaar vanuit breda met de peugeot 106 naar genua gegaan ivm overtocht corsica. gekozen voor de korte route, dus door gothard tunnel.

In 2 dagen gereden (vakantie dus op het gemakkie). Ik vond het wegdek in zwitserland tegenvallen, wat vermoeiend rijdt, veel wegwerkzaamheden, 2 uur vertraging tunnel.

Op terugweg 's nachts gereden, weer harmonica file bij tunnel. Frankrijk rijdt het wegdek lekkerder en betere kamperplaatsen om te overnachten. wel 100km langer…

Als ik daar nog een keer heenga dan rij ik over Frankrijk (ook omdat automatische poortjes denken dat de 101 een motor is :) )

sccs.

J

• deWilde

Neem aan dat je in Genua een veerboot moet hebben. Neem daar voldoende tijd voor, het hele haventerrein is momenteel een grote bouwput en ze zijn nou niet bepaald logisch in het zetten van bordjes. Behulpzaam ja, maar wel in de trant van ‘ik denk dat (want eigenlijk weet ik het niet)’.