Gevraagt goede mechanische 300tdi pomp

• kroes50

Wie heeft er nog een 100% goede pomp liggen en wilt deze verkopen?

Grt

Pieter

• Marijn & Simba

Inspuitpomp bedoel je?

Of opvoerpomp of waterpomp?

100% zal ie niet zijn. Dan is ie nieuw en dus even duur :)

• pieter

Ik bedoel inderdaad de inspuitpomp.

• Camelstorm

Ik heb nog een kompleet 300TDI blok met alles er op en er aan.

• kroes50

Oké maar ik heb alleen een pomp nodig dus denk dat we het dan niet eens worden?

• De Defender

Wanneer je specifiek een 300 pomp zoekt is het volgende niet van toepassing:

Maar zoek je een pomp om bijvoorbeeld een 300tdi van “elektronisch” naar mechanisch om te bouwen dan kan je ook een 200tdi pomp gebruiken.

Groet,

Sybolt

• Bart van Dessel

Een 200 of 300 tdi inspuitpomp is inderdaad beide passend en de auto's lopen op beide uitstekend. Helaas heb ik er momenteel geen meer op voorraad.

• kroes50

Oké dan wie heeft er nog wel een goede 200 of 300 tdi pomp liggen welke goed is?

• Paul Stroink, One-Ten.nl

Qua maatvoering passen de pompen, maar volgens mij zitten er wel timingverschillen in de pomp.. Zijn niet 100% identiek.

Ik zou een gereviseerde kopen. Krijg hier steeds meer futloze TDI's, komt bijna altijd door versleten injectiepomp. Starten en lopen perfect maar hebben minder power dan normaal. Opschroeven van turbo en pomp helpen dan niets. Ze halen op de één of andere manier de opbrengst niet meer.

• kroes50

Ik denk dat ik de pomp idd maar eens op de testbank laat zetten en kijken wat eruit komt en dan misschien reviseren.