Stil

• Marc–my–Words

Tja, niet teveel “miepen”. Gewoon met genoeg mensen tegelijk afspreken dat je verder op één werkend forum verder gaat.

Dit oude groene Sanoma-forum hangt nu al langere tijd aan het infuus&beademing … er komt een moment dat de stekker eruit getrokken wordt … en dan is er de keuze tussen de saaie witte opvolger en het groene alternatief. Ik heb zo mijn idee wat het beste is, maar … dat idee wordt hier weer niet door iedereen gedeeld.

Marc

PS Zekerheid, en zeker de zekerheid over oude vertrouwde platforms, die heb je nooit en nergens. Ik ben bijvoorbeeld niet blij met de nieuwe Google Maps, en ik ben daarbij zeker niet de enige, en toch heeft Google de oude versie eerst verborgen en daarna gewoon gestopt.

• 90_V8_CSW

Ik heb gisteren mijn Stage One verkocht! Dus heb daarover niets meer te zeggen/vragen. Gelukkig is er de Disco en 110 v8 nog :-)

En ik zoek eigenlijk terug een originele 90 v8. Ben er nog niet helemaal 100% zeker van, maar blijft toch op de verlanglijst staan. Weet er toevallig iemand nog eentje te koop? (:P)

En ik zal binnenkort mijn ervaringen eens delen mbt de nieuwe HD koppelomvormer in de Disco TD5. Bevalt goed namelijk, ben der tevreden over.