Stil

• Frans Bonnes

Wel erg rustig hier vandaag :S

• Disco

Heb het eigenlijk druk zat gehad, weliswaar niet Laro gerelateerd maar toch.

Vandaag de eerste pup naar zijn nieuwe gezin.

Nog 3 te gaan

Jo

• Scratch

Ik zou ze gewoon allemaal houden (tu)

Het is wel heel stil !!

Maar op de andere Prik ook. Ik heb een vraag uit staan, maar ook daar heeft niemand tijd, zin of verstand om te antwoorden :( (was in de tijd van Aad Koene wel anders… )

• Dennis

Druk gesleuteld hoor…en is vaderdag dus zullen genoeg prikkers bij de familie zijn heb ik zo het vermoeden. Waar een zondag normaal voor de meesten toch een hobby dagje is zal dat vandaag toch anders zijn misschien ;)

• De Defender

Wat was de vraag, of heb je hem hier ook gesteld?

(wat is de andere prik? 8-) )

• Anton (Rumble)

wereld staat hier stil. ik zoek een remlicht schakelaar. ga ik morgen bestellen. kan ik vrijdag weer rijden. verder kijk ik nog maar een keer per dag op de groene prik. een keer per week op de witte prik en een keer in de twee weken op de lr register prik. oja ik volg nu ook modderpoel. daar vind je ook veel landrover info.

• laro13

Ben toch bang dat de prikpagina aan het afsterven is.:(

Een hoop bekende gezichten zijn verdwenen. ik hoop dat er nog een opleving komt.

Ik mis de goeie oude tijd!

gr.Jasper

• RobSLaro

Welke andere?

Kom net uit de garage, ga nu een vorkje “prikken”. :D

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

De Prik is al een tijdje niet meer de Prikkerspagina die het was.

Jammer, al dat gedoe met wel of niet deze pagina, de storingen bij Sanoma.

De geboorte van twee andere prikpagina's, alles heeft er aan toe gedragen dat hier de prikkerspagina aan het afsterven is.

Jammer, het was altijd een geweldige bron van informatie.

• neef Henk

Gaan we weer, negatief zijn helpt zeker niet.

Je moet niet vergeten dat er een hoop mensen hun hobby/Land Rover hebben moeten wegdoen vanwege het belasting gedoe, dat ze dan ook niet meer prikken snap ik wel.

Ieder jaar getij heeft zijn up's en down's dus als er nu niet zoveel wordt geprikt kan dat best daar aan liggen, ik wordt er in ieder geval een beetje moe van die postings over dat de prikkerpagina ten einde loopt :(

Zolang er nog Land Rover wordt gereden zal er een forum als dit (nodig ;) ) zijn

Gr. neef Henk