Wielmaat aanhanger / vouwwagen achter een land rover
John de WIt
Dan is een Holtkamper mssn iets voor jullie? Daarvan is en soort “offroad” versie meen ik. Best mooi maar ook aan de prijs.
Eigenlijk is er maar 1 en dat is de Zambezi of de Oryx, die kun je bij Ratatouille in Heemstede kopen, als je zakken diep genoeg zijn…..
Of je koopt een Karsten tent met compressor, dat werkt ook super. Ik geloof 4 haringen (op elke hoek 1) en een zure voor onder de luifel bij het biertje!
Wim Janssen
Ik ben ook ooit beginnen te fantaseren over een Polynorm aanhanger met een trailertent van Campwerk, maar toen ik het financiele plaatje klaar had vond ik het toch knap duur kamperen. Toen heb ik voor 300,- Euro een Combi Camp Een bed van de grond en een binnen/leeftent in de deksel, dus ook droog van de grond. Ik heb er in de tussentijd wel enkele verbeteringen aan aangebracht (zie mijn fotosite hieronder). Maar voor de rest probleemloos en er is geen snellere opzetter op de markt. Wij trekken s'zomers op de bonnefooi van camping naar camping. Als we op een camping een mooier plekje zagen pakten we even gemakkelijk even in en zetten hem 100 mtr verder weer op.
Vorig jaar konden we voor een heel zacht prijsje een Holtkamper Cocoon kopen en aangezien deze een iets grotere leeftent heeft, hebben we dat maar gedaan. Deze is qua opzetgemak iets minder en vraagt dus wel enige ervaring, maar na een keer of 5 begon het toch wel leuk te worden.
Maar beide aanhangers trokken we ook zonder problemen over veldwegen, natuurlijk geen heftig off road werk.
RobSLaro
Hum, in de keuken van de (aart) kok kijken ()
Wilde morgen die kant al eens op, Holtkamper …….. Is dat niet Emmen oid?
Tja als je diepe zakken hebt zal er niet veel meer in zitten, en helaas,
Het spaarvarketje is reeds geslacht : mijn laatste project…. die ook nog niet klaar is..
Maar denk wel dat het iets er tussen in moet worden
neef Henk
RobSLaro Schreef:
——————————————————-
> Houdy Mr B.
>
> Ik was ook al aan het kijken bij die "sous chef in
> Heemstede".
> Leuk spul, we moeten volgende week maar samen even
> Day overhalen o
> Misschien vrijdag daar meer eens gaan kijken.
>
> Ze begon ook al over een OZ tent ? Vrouwen, snap
> jij ze nog?
OZ tent heb ik nog wel te koop voor je Rob, het eerste type van OZ de Discovery 350 eurie'sB)
sjorsboomschors/aka/PP
geen aandelen… wel een optie wellicht…
http://forum.lrch.nl/viewtopic.php?f=17&t=7701
sjaak109
ik vond dit op zoek zijnde naar iets leuks voor achter de laro