Hoi Bart,
Normaal heb ik zat gereedschappen om dat te doen, maar de RRC staat hier in aan de spaanse Costa.
Dus is het wat lastiger om de juiste spullen te vinden.
Ik heb hier geen vaste ondergrond om te sleutelen en ik heb een krik meegenomen die veel te laag is natuurlijk.
Alleen de krik zal het probleem niet zijn.
Vooralsnog heb ik een andere uitdaging.
Ik was net een stukje gaan rijden nadat de auto 7 maanden had stilgestaan en het schakelen ging niet zo soepel.
Dus ik ben ternouwernood weer terug thuis hier gekomen in zijn twee en toen ik stopte sloeg de motor af.
Eerst verdacht ik de versnellingsbak, maar nu hij afsloeg ben ik er toch achter gekomen dat het de koppeling is, het reservoir staat leeg en ik zie alleen geen vocht of olie bij de slave cilinder.
Ik ga nu eerste een auto regelen, zodat ik hier wat spullen kan halen, beginnende met wat dot 4 remvloeistof.
Dan de koppeling vullen, ontluchten en nog eens een stukje rijden kijken of dat het probleem oplost.
Dan ga ik maar een nieuwe slave cilinder regelen, wat hiert in Spanje wel wat lastiger is als in Nederland, maar gelukkig levert Paddock hier ook.
Even eerst kijken of het de slave is, maar mijn vermoedens liggen daar.
Dan kan ik daarna weer aan de vering enz beginnen.