Prikkerstransport gevraagd van Beek en Donk naar Katwijk

• Katteker

Wie woont er van de prikkers toevallig in de buurt van Beek en Donk en wil een jerrycan olie meer richting het westen brengen? Wellicht kan het over diverse schijven geregeld worden…dat worden dan veel gevulde koeken….

Hoor het graag!

• Katteker

Niemand die daar uit de buurt komt?

• neef Henk

Ik ga wel het weekend van 5-6 juni naar Limburg maar heb geen zin om 80 km om te rijden. Mocht iemand anders het willen ophalen en het langs de route van de A2 naar Maastricht bewaren dan wil ik het wel bij je thuis brengen.

Groeten neef Henk

• Frans Bonnes

Henk,

Via B en D is niet om het is zelfs korter, alleen rij je dan geen snelweg, maar binnendoor.

Dus wat tijd betreft zal het ietsje langer zijn.

• neef Henk

Dat zou betekenen dat ik van 's hertogenbosch naar Roermond binnendoor moet (:P), nou nee bedankt :D

Gr. neef Henk

• Katteker

Hahaha, nou ik hoop dat er nog iemand reageert, anders zal ik iets anders moeten regelen.

Iemand anders nog visolie nodig? Ik ga er Owatrol van maken…

Groet.

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

Wat mis ik hier in deze discussie???

Katwijk en Visolie, waarom moet dat dan helemaal uit Beek en Donk komen???

• neef Henk

Waarom heb jij in Spanje een huisje terwijl je hier ook een huis hebt ;)

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

Waarom heb jij je auto op camper kenteken en wanneer je gaat kamperen neem je dan ook nog een caravan mee? 8-)

• Yuri

Katteker,

Komend weekend ben ik in Gemert/Elzendorp. Als jij ff langs komt dan zorg ik dat het in Boxtel komt, langs de A2. Dan kan Neef Henk het misschien verder meenemen naar N.H.

Stuur maar ff een mailtje.

Grtz,

Yuri