ABS vacuümpomp voor een RR Classic

• nils.adriaans@gmail.com

Iemand toevallig een ABS vacuümpomp STC885 van Wabco voor een RR Classic liggen?

Zoals op deze foto: http://www.rimmerbros.co.uk/ItemImages/Large/STC885P1.jpg

Of kan iemand 'm reviseren?

HOOR HEEL GRAAG, WANT IK KAN ER NU NIET AL TE LANG IN RIJDEN.

Grote groet

Nils

06-24206873

• jamaar

misschien even een mail naar wabco en vragen of en zo ja waar er een revisie bedrijf zit

snap wel waarom je zo hard SCHREEUWT, is niet echt nodig hoor maar 1800 euro voor een elektro pompje vind ik knap ziek en daar zou ik ook gek van worden :X

succes

.

• Paul Stroink, One-Ten.nl

ç

• Frank 110V8

Als ik mij niet vergis is dit een pomp die geen vacuum maakt maar druk op het remsysteem zet. die van mij maakte altijd behoorlijke herrie maar is niet stuk gegaan. Ik weet dus niet wat het probleem is maar zou hem niet zomaar vervangen.

Succes

Hallo allemaal,

Dank voor de gedachten.

De pomp maakt behoorlijk veel herrie, en inmiddels voelt het remmen steeds minder fijn.

Dit gezegd hebbende, ik heb ‘n pomp gevonden - wie (in de buurt van Oegstgeest, ZH) kan mij helpen ’m te vervangen?

Grote groet,

Nils

06-24206873

nils.adriaans@gmail.com

• Bart van Dessel

Is het vervangen niet een kwestie van erin schroeven en de leidingen omschroeven? Ontluchten is een aparte procedure, maar daar genoeg over op het www. De workshop manuals zijn te downloaden. Remvloeistof is de gangbare DOT4. Is allemaal wel te doen, ik zit helaas in Limburg.

Geen zin om 'n dagje strand te doen? Noordwijk zit hier vlakbij ;)

• Bart van Dessel

Nee dank je, kom net terug uit de Ardenne, ben helaas geen strandmens. ;) Maar bij jou in de buurt wonen veel prikkers hoor.

Ik ben aan het zoeken, weet jij er eentje of twee?

• Bart van Dessel

Ze kunnen zich beter zelf melden vind ik. Plaats eens een nieuw bericht dan melden ze zich als ze zich geroepen voelen.