Slopen of exporteren (Update)

• Scratch

Ook grappig, wat ga ik met mijn 84er kenteken/chassis van mijn 90 doen. 3 jaar geleden gesloopt en kenteken geschorst… Als ik hem niet opbouw wordt het een gestrand project. Benieuwd hoe we dat gaan oplossen :)-D

Iemand nog interesse in een kenteken/chassis !?

• Bauke130

Ben,

Makkelijkste en zonder problemen is je Auto exporteren, dit kost 11 euro bij een RDW kantoor hier lever je dan je kenteken platen in en je krijgt de auto papieren onklaar weer mee terug + een extra export formulier.

Daarna kijkt werkelijk niemand meer om naar je auto, en wat je uit eindelijk doet met het papier werk wat je cadeau krijgt, wellicht een vuurtje er mee aan maken?

Wanneer je hem exporteert kun je hem gewoon lekker op het gemak slopen en alles bij de oud ijzerboer in leveren.

Of, kun je het restant door verkopen met export papieren en kan iemand hem weer opbouwen en weer op de straat brengen.

Groet, Bauke

• mark

eerst staan toch zat voor het leven geschorste autos door heel nederland??

dus gewoon schorsen uit elkaar zagen en aan de straat leggen en chassisnr

tussen de dinkytoys leggen……klaar.

Toch?

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

mark Schreef:

——————————————————-

> eerst staan toch zat voor het leven geschorste

> autos door heel nederland??

> dus gewoon schorsen uit elkaar zagen en aan de

> straat leggen en chassisnr

> tussen de dinkytoys leggen……klaar.

>

> Toch?

En elk jaar betalen voor een geschorste auto die niet meer bestaat 8-)

lijkt mij niet de oplossing.

Overigens heeft de ARN nooit meer wat van zich laten horen, dus maar weer eens verder met deze uitdaging.

Ik heb al bot gevangen bij de ACM, die hebben het doorgeschoven en daar kreeg ik een niets zeggend mailtje van..

• arjan Wilbie

Auto platen en kenteken mee naar de rdw, geef de sloper op als export en klaar. Dan slopen en de auto blijft als statistiekje rond hangen in cyberspace.

• Anton (Rumble)

slopen in het buitenland.

https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Uw-voertuig-is-in-het-buitenland-gesloopt.aspx?path=Portal/Particulier/Auto/Slopen%20of%20demonteren

je kan nog gewoon je kenteken inleveren.