Gegroet Landrover Drivers,
Sommigen kennen mij mogelijk via andere fora. Ik ben een Vlaamse Landrover-rijder sinds 2000. Oorspronkelijk had ik een serie III 88 waarmee ik alle niet verharde paadjes uit mij omgeving heb verkend. Sinds de aankoop van een Defender 110 in 2006 ben ik vanonder de kerktoren weg geraakt en trek ik er geregeld met wat vrienden op uit voor enkele dagen offroad plezier, veelal in Frankrijk. Afgelopen jaar toevallig ook enkele roadbooks gereden in Noord Brabant.
Het valt me op dat er hier zelden foto's of verslagjes verschijnen van mensen die hun Landrover gebruiken waarvoor hij oorspronkelijk was bedoeld, namelijk het rijden op moeilijk terrein.
Zelden zie ik “reportages” over reizen naar de woestijn of IJsland, korte trips in de ons omringende landen, roadbook-avonturen in Nederland, zelfs zelden foto's van terrein bezoekjes.
Misschien heb ik wat gemist door de aard van dit forum dat niet is onderverdeeld in aparte rubrieken? Ik kom hier zo af en toe eens loeren …
Maar ook op het LRCH-forum, waar ik al een tijdje ben geregistreerd en zelf al wat foto's van onze tripjes heb geplaatst, zie ik zelden zulke dingen van anderen.
Ben ook geregistreerd op het Modderpoel-forum. Daar ook zelden LR rijders die aan “greenlanen” doen;
Vandaar mijn vraag. WAAR zitten de LR-rijders die reizen en/of greenlanen ? Ik wil ze graag “virtueel ontmoeten”.
Zijn er nog andere fora die ik eventueel niet ken waar zulke zaken wel aan bod komen?
Ik wens door anderen te worden geïnspireerd, ervaringen en eventueel ook roadbooks of tracks uit te wisselen.
Wees gegroet,
Christiaan