olielekkage langs achterwielen

• Frank 110V8

HHoi John

Komt de olie uit hé trommel op langs je steek Assen? Je pakking van je steek Assen kan ook lek of los zijn geeft vieze wielen

• mjheijnen@on.nl

Ook het overvullen van je dif kan de ook de oorzaak zijn controleer dit voordat je gaat sleutelen !

• John de WIt

mjheijnen@on.nl Schreef:

——————————————————-

> Ook het overvullen van je dif kan de ook de

> oorzaak zijn controleer dit voordat je gaat

> sleutelen !

Overvullen? Ik vul de diffs af totdat de olie weer eruit begint te lopen, uit de vul/peilplug. Dat is toch hoe het hoort?

@Arthur: waar kan je die remafdichtingssetjes kopen? Scheelt idd hoop gepiel met die vieze dot4 overal.

• Veenlaro

Hoi,

Ruik eens aan de olie, cardanolie ruikt anders dan remolie.

Succes.

• Frank Peek

Kijk eens goed of er geen scheurtje zit in de rubberen einddoppen die op de as einde zitten. Als deze gescheurd zijn loopt er olie uit je as.

M.v.g.

Frank Peek

• Arthur Verhalle

John,

Onder anderen van Midlock, set type Z-5219.

Arthur

• John de WIt

Arthur Verhalle Schreef:

——————————————————-

> John,

>

> Onder anderen van Midlock, set type Z-5219.

>

>

> Arthur

Dank je Arthur. Zag iets dergelijks ook bij Paddock nu, gek dat ik het nooit eerder heb kunnen vinden, staat al op de lijst!

• John de WIt

Heb de boel los, er loopt olie langs de steekas, en de eindkapjes waren ook op, helemaal geschewurd en verweerd.

Zat vloeibatre pakking aan de meenemer :X dus dat heeft wel wat moeite gekost om die eraf te krijgen. Ondertussen maar voor beide zijden keerringen en aan 1 kant ook lagers besteld bij Pddck, komen begin volgende week.

Dan hoop ik dat ik t klusje kan klaren en het achterasje weer in goede conditie heb…

wordt vervolgd