Paddock heeft ze net als First4. Maar heeft iemand in NL ze op voorraad?
Het mag ook een gebruikte zijn.
Volgens mij weten ze dat in de UK ook. Dit is namelijk wat er over de bumper staat geschreven op de site van FF
"This great looking bumper is available for all Range Rover Classics. Manufactured from 5mm steel with a 6 bolt fixing system for increased strength. Much stronger than the original factory bumper, the extra strength offers much more protection to the front of the vehicle both on and off-road. The whole bumper is individually shot blasted before a top quality German powder coat finish is baked on at 200 degrees C. Each bumper is supplied with a full bolt kit and illustrated fitting instructions. See also our rear heavy duty bumper."
Kwestie van even een tijdje aanzien en desnoods later verzinken.
Hmm….
Ik heb ze gehad, zowel de bumper als de sliders voor de Softdash, en Peter heeft ze speciaal voor mij laten verzinken en toen coaten want ik ken de Engelsen en “coaten”… En die lag er al voor montage gedeeltelijk af… Dit in tegenstelling tot het chassis on de Hybrid dat door Bammes ruim 25 jaar geleden in verzinkt en gecoat en nogsteeds er uitstekend uitziet..
Oh well…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?