het gaat niet de goede kant op

• neef Henk

Helaas maar twee zaken zijn al verloren :(

http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBNHO:2015:3044&k

• Crazy-G

Tja, waarom verbaasd me dat nou niet?

Gisteren mijn 110" uit 1983, waar ik toch zes jaar mijn ziel en zaligheid in heb gestoken, de tuin uit gereden en op een aanhanger in de verte zien verdwijnen :(

Uiteindelijk nog best een aardig bedrag voor alles tezamen gekregen maar helaas er wel een dikke €25.000,00 bij ingeschoten.

Ik had helaas niet de mogelijkheid om de proef processen af te wachten maar had daar toch al niet zo'n hoge verwachting van.

Ik ben benieuwd wat de overige proef processen gaan opleveren, maar vrees het ergste, zeker nu er al twee zijn verloren.

G-J.

• Alan T

Verbaast me niet echt. in deze Demon-cratie

alleen topbestuurders hebben rechten:X

• michel

ach ja….elk nadeel heeft zijn voordeel.

ik heb ca 40.000 verlies in die handel, maar nu is wel weer het voordeel dat mijn 40 jaar oude rangies meer waard zijn.

• sjakie28

Had ook eigenlijk niet anders verwacht, gelukkig heb ik 1 die ouder is als 40 maar de andere ga ik nu maar uit elkaar trekken….vijf jaar de tijd voor

• Huub

Verbaasd mij helemaal niets, die processen worden alleen gevoerd omdat de organisatie erachter er leuk aan verdiend, dit is een allang gepasseerd station.

Gewoon betalen en niet zeuren,

Iedereen die eeen leuke 110 en 90 belastingvrij dacht rond te kunnen gaan rijden heeft m.i. ook wel een pakje boter op het hoofd.

GRT Huub

Die toch maar liever belastingbetalend in Nederland blijft, maar straks door milieuzones nergens meer kan rijden :X

• michel

ho ho…..op lpg mag je overal rijden, voor ons gelden GEEN milieurzones:)-D>:D<

• Anton (Rumble)

40 jaar benzine lpg is het nieuwe landrover rijden.

• Eric&Betty Boop

Anton (Rumble) Schreef:

——————————————————-

> 40 jaar benzine lpg is het nieuwe landrover

> rijden.

Voor zolang het duurt.

Dus geniet er van zolang het nog kan.

• Michel WaZ

Idd, lees maar de eerste opzet mrb 2016…………. belelasten op co2 uitstoot, alleen onder de 50gr/km ben je veilig….