pas op met deze range rover

• anita

voor de gene die de range heeft gekocht met kenteken:DM5466……die is waarschijnlijk omgekat.

• Anton (Rumble)

hoe weet je dat? wat klopt er niet?

• Michel WaZ

Oordeel zelf,

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/overige-auto-onderdelen/m916383070-range-rover-classic-voor-onderdelen.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Mvgr Michel WaZ

• anita

tja…….hij mag voor 1996 zijn ingevoerd, wie zegt dat hij niet na die tijd een ander chassis er onder heeft gezet.

en wat denk je nu zelf…….5 drs , 3.9, softdash, en het laatste wat ook al op de prik staat……het type plaatje is er af geweest

• GertH

geen oordeel , behalve dat iemand een auto in onderdelen aanbiedt ……..

• Andtee

prima toch; hij verkoopt hem voor de onderdelen; dus prima toch.

• anita

kijk…nou komen de echte liefhebbers aan het licht, zoals michel waz, .

de rest juicht zo te zien het omkatten toe, .

hij is gelukkig reeds door m-plaats verwijderd

• fenix2

anita Schreef:

——————————————————-

> kijk…nou komen de echte liefhebbers aan het

> licht, zoals michel waz, .

> de rest juicht zo te zien het omkatten toe, .

> hij is gelukkig reeds door m-plaats verwijderd

Sorry Anita,

hier vind ik je te kort door de bocht gaan.

Omkatten hoort niet en hoewel de genoemde RRC wel de nodige schijn tegen heeft, kan eea best in overleg en gedocumenteerd zijn gedaan.

Tenzij je de auto en alle bijhorende documenten van dichtbij gezien hebt en daarover concrete dingen vermeldt, zijn het voor mij slechts wilde en niet onderbouwde aantijgingen.

Verder proef ik wat frustratie in je reactie, maar goed dat is mijn interpretatie…

Overigens had ik nog even wat gegevens bij het kenteken opgezocht bij de RDW

oa:

8 cilinder lpg (geen motorinhoud vermelding)

blauwe personenauto

apk vervaldatum februari 2008

niet gestolen, niet geexporteerd, niet verzekerd en wacht ook niet op keuren

op basis van deze gegevens is toch wel mijn belangrijkste vraag waarom de auto 7 jaar geleden is stilgezet.

groetjes, Fenna

• Ramona

don't feed the ..

• Rick90

Dus als je niet meedoet met het zwart maken van andere eigenaren op een anonieme manier via internet dan ben je geen liefhebber ?

Oke dan ben ik geen liefhebber. Ik ben veel te druk met sleutelen.