9e SAJELTREFFEN 12-04-15

• Wim Janssen

Ondertussen zijn er weer een hoop Land Rovers uit de opslag gehaald en wakker geschud, klaar voor het nieuwe seizoen. Goed moment om elkaar weer eens te treffen. Dus daarom houden we op zondag 12 April ons volgende en alweer 9e Sajeltreffen. Als vanouds zijn Rianne en ik weer om 14:00 uur aanwezig op de bekende locatie langs de Maas. Wij zorgen voor iets lekkers bij de koffie en al de rest is eigen initiatief.

Dus heb je een Land Rover en zin om wat “lotgenoten” te treffen, kom dan naar het Sajeltreffen.

Reacties liefst centraal via het Prikbord zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal komen.

De naam Sajeltreffen is gerelateerd aan de naam van de plaatselijke carnavalsvereniging De Sajelaire en heel toepasselijk voor dit treffen. Sajelaire staat namelijk voor mensen van Elsloo die veel “Sajele” en Sajele betekend zoveel eindeloos onderhoudend kletsen, ouwehoeren, enz. en dat is precies wat wij ook over onze Land Rovers doen.

Met vriendelijke groeten

Wim en Rianne

• Antoine Hendrickx

Ik zal er weer bij zijn. Gr Antoine.

• Wim Janssen

Dat is mooi want ik had alleen een oud e-mail adres van je.

• Antoine Hendrickx

Ok Wim, ik zal je even een mail sturen, dan heb je het nieuwe. Gr. Antoine.

• Jos Daalmans

Hoi Rianne en Wim,

Jep, hij is weer uit de (onze permanente) stalling in Geulle en er is al weer een hoop gesleuteld (en nog niet klaar uiteraard) Ik heb de Lier die ik van Annemie en Fabienne heb gekregen gemonteerd en in Weeze ook al hard nodig gehad(:D.

https://plus.google.com/photos/101253567782863215031/albums/6116128317333823361?authkey=CK_ZnLmwzN3HGA

Je moet tenslotte wat.

Helaas zitten wij op 12 april in Hamburg en kunnen er dan zelf ook niet bij zijn. Misschien dat Fabienne wil komen. Dat ga ik nog navragen.

In ieder geval alweer dank voor de genomen moeite en succes.

Jos

• Ivo Cox

Hoi Wim en Rianne,

Het zit er in dat we die dag Ron's blok wisselen. Mocht dat niet die dag gebeuren, is het wel de bedoeling dat ik kom.

Groet Ivo

• plaetje

ik hoop ook te komen

limburgrover

• Erik.

Hallo Rianne en Wim,

Gaat helaas niet lukken.

Een vraagje aan de Sajelaars, heeft de metalen delen van de hi/lo en 4x4 pookdoorvoer door bodemplaat en tunnel over en wil deze van de hand doen? (S3)

Groet en veel plezier,

Erik.

• Wim Janssen

Erik,

Die heb ik waarschijnlijk nog wel liggen.

• Erik.

Wim,

Neem ik graag van je over, ik heb net een deel van de onderdelen binnen en kan aan de bak beginnen waarna ik dan toch nog langs kom om je gereedschap te retourneren.

Groet,

Erik.