hallo
heeft iemand de ervaring met het plaatsen van een vm diesel uit een rrc in een serie 2a met behoud van de originele versnelling, s bak van de serie 2a
gr henk
Werd in Frankrijk wel eens gedaan in het verleden omdat er hier veel VM diesels beschikbaar zijn doordat de Range Rovers er omheen opgelost zijn.. Geen daverend succes. De VM in een Land Rover is geen fijne combinatie - heb er eentje gehad in een SD1 en dat was een heerlijke auto..
Een 2.5 N/A is een uitstekende motor voor een SWB Series - wij gaan v.d. Winter een 200 Tdi herbouwen die in een Series Hybrid gaat.
Je kan de vraag stellen op het Series II forum - die hebben het vrijwel allemaal wel een keertje gezien..
Succes.
Ik heb ooit een RRC gehad met een kapotte 2.5 VM, in Engeland een vrijwel nieuwe 2.8 kunnen kopen uit een schade-Wrangler (2.8 cdi geloof ik), ik heb toen alle appendages zoals inspuitpomp, beugels etc etc overgezet en in de RRC ingebouwd. Liep als een speer! Maar auto is uit het zicht verdwenen. Maar verder heb ik niks met de VM's, gaan snel kapot. In de Chrysler Voyager hebben ze ook een slechte reputatie.
Bart van Dessel Schreef:
——————————————————-
> Ik heb ooit een RRC gehad met een kapotte 2.5 VM,
> in Engeland een vrijwel nieuwe 2.8 kunnen kopen
> uit een schade-Wrangler (2.8 cdi geloof ik), ik
> heb toen alle appendages zoals inspuitpomp,
> beugels etc etc overgezet en in de RRC ingebouwd.
> Liep als een speer! Maar auto is uit het zicht
> verdwenen. Maar verder heb ik niks met de VM's,
> gaan snel kapot. In de Chrysler Voyager hebben ze
> ook een slechte reputatie.
de 2.5 en de 2.8 crd van VM met commonrail die in de Chrysler Voyager zit/zat zijn toch heel andere motoren? Deze motoren zijn best goed maar helaas gaan verstuivers weer gauw stuk en is het vervangen van b.v. de waterpomp niet leuk om te doen.
Deze motoren passen toch niet in de RRC of is de adapterplaat van de oude VM hetzelfde als de nieuwere crd?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?