(tu) Je moet er tenslotte lucht in krijgen hè………en zet tussen het starten door een acculader op je accu en ga je weer starten ontkoppelen.. Wat je ook nog kan doen is een beetje olie inspuiten dit zorgt voor extra afdichting van je zuigerveren. Heb je dan wel een redelijke compressie dan weet je dat de zuigerveren versleten zijn. Heb je dan nog geen redelijke compressie dan komen de kleppen en klepzittingen erbij, hier kan dusdanig roet/koolstofaanslag op zitten dat ze niet meer goed sluiten.
Soms helpt het dan om een kleppenreiniger additief toe te voegen aan de benzine.
Wat heb je gedaan om andere oorzaken van het slechte vermogen op te zoeken? Luchtfilter verstopt? Membranen (stromberg 175cd ) van de carb,s nog in orde,levert de brandstofpomp voldoende, brandstoffilter schoon, benzineleiding geknikt/verstopt zuigt de brandstoftank niet vacuüm Werken de TC,s (openen bij 45gr ) en niet geheel onbelangrijk de gehele ontsteking incl de vacuümvervroeging in orde?
Mvgr Michel WaZ