DOT 3 / ben mijn dotje 3 kwijt.

• Jup haans-klunder

Moet regelmatig mijn pot van de koppelingshoofdcilinder bijvullen. Deze is kurkdroog tot de koppelingswerk cilinder, hier is het wat vettig stelt niets voor. Dus waar blijft mijn DOT 3 ? Zie geen druppels, dus waar blijft het dan.? Wie heeft raad. gr. Juppe.

• Wim Janssen

In je bellhouse.

• RobSLaro

In je rembekrachtiger ( als je er een hebt) misschien?

2 moertjes hoofdremcilinder los halen en een beetje naar voren trekken, misschien valt er wat te zien…….. 8-)

• Henk Bossinade

RobSLaro , van koppelingshoofdcilinder naar rembekrachtiger :S ? ;) Vr gr Henk B.

• RobSLaro

Gpfffffff was niet meer helemaal wakker?

Maar wel mooi zo'n 2 in 1

• Jup haans-klunder

Hoi, Wim. Dankzij Jouw gave, om mooie plaatjes te maken, van de klussen die je doet, weet ik nu waar ik moet voelen ( reportage Serie lll 109 1981 ) Heb daar gevoeld, maar niets aparts geconstateerd, alles goed vast. Dus zal het wel in de cilinder zitten. Maar kan dit geen gevolgen hebben voor de Koppelingsplaat, of loopt het dan weg via het ontluchtingsgaatje ? gr. Juppe.

• Elbert

Hallo Juppe

Ik heb heel lang een soortgelijk probleem gehad.

Kon er maar steeds niet achter komen.

Beide cilinders al eens vervangen maar toch liep hij steeds leeg.

Bleek het uiteindelijk in het flexibele stuk te zitten.

Was helemaal vergaan.

Die vervangen en sindsdien geen problemen meer gehad.

O ja, ik heb een 109 ex mil. weet niet of dat hetzelfde is.

Succes.

Groeten, Elbert

• Marijn & Simba

Juppe, voor die flexibele slang, zou een standaard remslang die ook aan de achterkant naar je as loopt moeten passen. Nooit geschoten is altijd mis, RTC3386 moet je dan hebben :)

• elbert

Bel van Dam in Rhenen even. heeft ze zo liggen.

Geen aandelen, wel altijd goed geholpen.

Groeten ,Elbert