Ervaringen met H4 Bi-Xenon?

• Bart van Dessel

Vanwege de toch wel flink grotere lichtopbrengst zit ik te denken om een Bi-xenonset aan te schaffen voor m'n Discovery. Zijn er hier ervaringsdeskundigen? Wat zijn goede merken/betaalbare merken en websites? Deze ziet er goed uit: http://hidxenonverlichting.nl/bi-xenon-h4-kit Ja ik weet het, slecht afgestelde zijn zéér irritant maar ik wil wel dat het in orde is, ik heb ook hoogteverstelling van binnen uit dus met zware last of aanhanger kan ik ze bijstellen.

• Andtee

heb je het al geprobeerd ?

• sjorsboomschors/aka/PP

Ik heb al tijden een H4 bi-xenon 100W liggen

Maar stel het steeds uit… Bang voor smeltende kabels, al zit er een keramische verloopstekker aan

Zal m één dezer dagen erin schroeven , let you know;)

• Rangie

Langere tijd in mijn 83er one ten gehad mét heldere koplampen. idd goed afstelen is een pré. Heb nooit knipperende tegenliggers gehad, maar wel een geweldige licht opbrengst.

btw, ook de apk meester had er geen problemen mee

• Marc vd K

geweldig zeker doen! rij er al 6 jaar mee!

• Andrew Colville

Ik heb ze jaren lang in mijn classic gehad Icm wipac koplampen het geeft heel veel meer licht.

Xenon gebruikt maar 35 watt, voor de bedrading hoef je niet te vrezen.

Wel goed laten afstellen.

• Bart vanuit Kortgene

Mooi. Goede reacties. Ik heb een Pilot setje besteld en komt er volgende week in. Ben benieuwd. Groetjes en bedankt.

• Stefan

Welke kleur heb je besteld? Ik ben namelijk ook niet tevreden over de lichtopbrengst vd RRC. (veel te weinig naar mijn mening). Als t even kan gaan de Hella's aan…

Gr.

Stefan

• Bart van Dessel

sjorsboomschors/aka/PP Schreef:

——————————————————-

> Ik heb al tijden een H4 bi-xenon 100W liggen

> Maar stel het steeds uit… Bang voor smeltende

> kabels, al zit er een keramische verloopstekker

> aan

> Zal m één dezer dagen erin schroeven , let you

> know;)

Ha Sjors, je weet dat ik Zweedse lichtschakelaars verkoop? Zelfde als Paddock. € 31,95 incl versturen

• Rangie

Max toegestaan is 5000K deze geeft ook niet van dat blauwe licht.

Zelf had ik 4500k, om het nog enigszins normaal te laten lijken