Is er behoefte aan een gebruikte onderdelen markt/beurs in het Noorden van het land?

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

John de WIt Schreef:

——————————————————-

> Kan natuurlijk ook, kunnen we gelijk een dagje

> tulpen & Toeristen bekijken :D

Als je tulpen en toeristen wilt zien moet je de komende weken komen, dan is de streek op zijn mooist

• JanTD5

Jongens wat maakt het nou uit waar het is. Als je het te ver vind dan ga je niet.

Om iets te organiseren is het het makkelijkst om het in je eigen omgeving te doen. Je weet mogelijke locaties, mensen enz enz enz. Anders krijgen we 2 of 3 sort-outs in Zeewolde per jaar. Verandering is toch ook wel eens mooi.

Vind zelf Aken te ver dus ik ga niet, punt. Zeewolde is dan wel centraal in Nederland maar toch best een eind rijden van af Delfzijl of Vlissingen. Die mensen moeten altijd een flink stuk sturen.

Daarom is het toch prachtig dat Boelo het idee heeft opgevat om een sort-out in noorden proberen te organiseren.

Groet Jan

• sjaak109

tjonge, tjonge tjonge

meer zeg ik niet maar is duidelijk genoeg denk ik.

• huibencarin@gmail.com

Goed idee Boelo!

Heb zeker belangstelling.

Rij ook naar Zeewolde en Aken,maar een thuiswedstrijd is ook leuk.

• huibencarin@gmail.com

Trouwens Boelo ik weet niet of je al een achterbalk hebt laten maken,maar ik heb besloten die van mij op zolder te leggen als reserve.ik kan hem dus wel een jaartje missen als je nog een voorbeeld nodig hebt.

Groet Huib

• Jup haans-klunder

Dan na uren sturen, over s` Herenwegen, kom je ergens een ‘' Prikkers ’' gebeuren tegen, de koffie is van ver te ruiken, een ieder staat je toe te wuiven, dan voel je dat je blij bent dat je er bent. Een paar gezellige dagen dan weer terug sturen, is het net of je een week weg was. Dus organiseer maar, een ieder heeft zo zijn eigen keuzes. gr. Juppe.

• Anton (Rumble)

Alsik een tip mag geven. Laat jaarlijks een onderdelen verkoop/ motorkap gluren door het land rouleren. Dan weer in het noorden, dan de bollenstreek en misschien is een keer zuidholland bij die brillenverkoper voor de deur. Mijn ervaring met drie keer Zeewolde is, dat het buiten heel gezellig slecht voor een beperkt deel van Nederland centraal lag, en dat de spoeling voor verkoop onderdelen dun is/ word. De DLRS is de grootste onderdelen beurs in Zeewolde die het grootst opezet en georganiseerd is. De Prikkersdag/weekend kende een onderdelenbeurs slechts als bijzaak.

Ik denk dat er ruimte genoeg is voor meer onderdeelmarkten, dus wie pakt de handschoen op? Ik denk dat er hardstikke gezellige dagen uit voorkomen, waar nieuwe ontmoetingen uit ontstaan en een hoop gezelligheid brengt. En waar je natuurlijk vsn je spullen afkomt, dan wel opsnort.

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

Anton (Rumble) Schreef:

——————————————————-

> Alsik een tip mag geven. Laat jaarlijks een

> onderdelen verkoop/ motorkap gluren door het land

> rouleren. Dan weer in het noorden, dan de

> bollenstreek en misschien is een keer zuidholland

> bij die brillenverkoper voor de deur. Mijn

> ervaring met drie keer Zeewolde is, dat het buiten

> heel gezellig slecht voor een beperkt deel van

> Nederland centraal lag, en dat de spoeling voor

> verkoop onderdelen dun is/ word. De DLRS is de

> grootste onderdelen beurs in Zeewolde die het

> grootst opezet en georganiseerd is. De

> Prikkersdag/weekend kende een onderdelenbeurs

> slechts als bijzaak.

>

> Ik denk dat er ruimte genoeg is voor meer

> onderdeelmarkten, dus wie pakt de handschoen op?

> Ik denk dat er hardstikke gezellige dagen uit

> voorkomen, waar nieuwe ontmoetingen uit ontstaan

> en een hoop gezelligheid brengt. En waar je

> natuurlijk vsn je spullen afkomt, dan wel opsnort.

Kijk, hele goede tip.

>:D<

• Jup haans-klunder

Wat er met de pagina van de ‘' Prikkers ’' aan de hand is, weet ik niet, moet steeds inloggen of uitloggen. Moet steeds inloggen om het Prikbord te kunnen lezen. Ik zal het wel beleven .gr. Juppe.

• Anton (Rumble)

Steek je nu je middelvinger op?::o