Ik was er rond 11.00 en toen was het al lekker druk! Volgens mij waren er totaal rond de 200 auto's. Dit jaar waren er inderdaad veel meer laro's dan vorig jaar! Ik hoop dat dit bericht op het prikkersforum daartoe bijgedragen heeft….
Wat mij toch wel erg opviel was dat de JXXP's toch wel heel vaak vast zaten….Leuk om soms met speels gemak een heuveltje te nemen waar andere merken moeite mee hebben…
Ik hoop dat er nog wat foto's en filmpjes via het prikkersforum te zien zijn, ik heb zelf van 11.00 tot 16.45 gereden en geen tijd gehad om foto's te maken. Normaal zie je ook via de site modderpoel wat foto's en filmpjes maar die heb ik ook nog niet kunnen vinden.
Ik heb dit jaar weer kort een aantal prikkers gesproken, erg leuk om zo weer contact te hebben. Maar misschien toch even te kort. Voor volgend jaar spreken we even een tijd af dat we even de auto's aan de kant zetten en met z'n allen de thermoskannen en gevulde koeken tevoorschijn halen en even een bakkie doen. Een prikkersbakkie….
Let op! Dezelfde organisatie organiseert elk jaar ook de 4x4 Zanderij, ook in Katwijk, bij de oranjefeesten in augustus. Ook erg leuk maar dan in de modder….Ik hou jullie op de hoogte.