Je hebt een SII heb ik eerder begrepen, alleen hulp/tussenbak vervangen kan maar is krap werken, tenzij je een (latere) demontable cross-member hebt. Je moet aan de achterkant erin dus scheelt als je er ruim bij kan en er in kan kijken. Heb zelf vorig jaar een ongesynchroniseerde bak vervangen door een gesynchroniseerde en dus alles er af gehad omdat die er naar boven uit moet. Dus vloer, tunnel, stoelen, seatbase, gordels los, kachel etc, je gaat dan het nodige tegenkomen want afbreken bouten verzekerd en alles is toch krap. Verkijk je sowieso niet op het gewicht, dat hou je niet vast, naar onderen krik/opstoppen, naar boven wordt dus takelen en daar moet je dus ook ruimte voor hebben, en dus evt dak eraf. Uiteraard cardan eraf, en vloer eruit is sowieso makkelijk.
Hulp/tussenbak is een kwestie van die dikke schijf achterop eraf, en de tandwielen van de uitgaande as er af halen, zit borgring met ombuigclips, die moet je zeker vervangen en niet hergebruiken, afgebroken clipje is goed voor tandenpoetsen in de bak. Dan theoretisch kwestie van bouten binnen en buiten los, ware het niet dat er één baksteun aan de tussen bak zit. Dus mogelijk moet je de hele zaak (bak+blok) bij het vliegwiel 1 inch omhoog krikken om dat goed los te krijgen.
Parts Manuel en Haynes erbij voor de plaatjes, en er word je een hoop duidelijk. Ik zou gaan voor onder de wagen omwisselen of voor buiten de wagen ombouwen waarbij ik de meerwaarde van ombouwen niet inzie als je vervang tussenbak goed is want blijft toch nauwkeurig werk. T’is allemaal veel werk, maar van onderaf wel het snelste ook al omdat je daarmee je project afbakend… ;-)