OT? Tijdelijke (verwisselbare) reclame op je defender- hoe?

• Scratch

Magnetische sticker plakken met reclame A, waar dan weer een magneet sticker op kan met reclame B.

Of je zoekt een 2de set deuren…

• John de WIt

Als ik al deze creatieve suggesties zie: wij worden met zijn allen het beste reclameburo van nederland!

Ga zo door, ik lees het allemaal met veel en toenemende interesse…X(

Over de uitslag kan niet worden gecommuinceerd, wel op dit forum worden geklaagd natuurlijk

• John de WIt

Die van Fenna is misschien esthetisch en financieel nog wel reëel?

Busje met ijs of groente komt zo…….

• ErikH110

Je bedoelt volgens mij Tenax Fasteners. Verkoopt de botenwinkel en bekledingszaak. Worden ook veel gebruit voor cabriokappen.

• Scratch

Magneet verf, nog zo'n goed idee :)-D

• RobSLaro

Magneet verf…… Pfffff, geen goede ervaring mee.

Zelfs na dik opbrengen, kan je net zo goed een plaatje staal op je deur lijmen, daar blijft zo'n magneetstikker wel op zitten.

• Scratch

ja, wat voor de een werkt, werkt voor de ander weer niet :)-D

• JanTD5

Defender is natuurlijk net z'n aluminium deuren een wat lastig object in de reclame wereld. Ook een boswachter van staatbos maakt eens een opmerking dat hij magneet stickers wilde hebben voor op onze deuren :D

Nu hebben ze van die semi plakmstickers zoals Robb al zij. Heb ze nog niet gebruikt.

Textline heeft geen oplossing voor je? Wel een goed bedrijf, mijn vrouw heeft er ooit stage gelopen.

Kun niet iets klemmen om de deur rand heen?

Groet Jan

• John de WIt

Jan, ik heb al met Textline in H'wijk gebeld, ze dachten zeker creatief mee en kwamen onder andere met de suggestie van de (statische??) folie.

Ik hoor daar dan op de prik ook weer wisselende geluiden over (Robb en SBB en zo) dus het blijft een lastige keus….

Twee auto's is niet een reële optie, (wel een leuke) en 2 sets deuren niet echt praktisch.

Toch vrees ik dat het verwisselbare folie geen lang leven beschoren zal gaan zijn als je ook af en toe eens de Mud in gaat…..

Ga het proberen, zal er volgende week eens langsgaan en dan kijken of we met dat magneetspul iets kunnen.

Of het wordt dan uiteindelijk toch maar een permanente bestickering voor 1 bedrijf en een extra hangbordje voor ijs & co..

Hou jullie op de hoogte…beeldmateriaal volgt als het zover is. Volgende week komt de auto terug van Paul (one-ten.nl) met een 300TDi….

• JanTD5

Waarom niet op de 90 de eene reclame en op de 130 de andere reclame? Of als je de blub in gaat haal de textline stickers er toch af, reclame maak je toch niet als er mud op zit :D:D

Groet Jan