OT? Tijdelijke (verwisselbare) reclame op je defender- hoe?

• John de WIt

Misschien OT, of toch niet want mijn vraag is toch specifiek defender-gerelateerd want alu….:

Ik wil onze 90 van reclame laten voorzien. Maar omdat we de auto voor 2 bedrijfjes gebruiken, liever geen “permanente” oplossing zoals een sticker.

De voor de hand liggende optie van magneetplaten werken hoogstwaarschijnlijk niet op de alu-deuren….?? Of is een ijzeren plaatje aan de binnenkant van de deur een oplossing?

Heeft iemand ervaring of tips?

De winnende tip heeft recht op een leuke sample van ons product!(:D

• Sander van Beek

Misschien het idee van zo'n poster lijst afkijken? Die klap je open om de poster te kunnen verwisselen (of je schuift hem er van boven in), zoiets zou je ook op je auto kunnen maken.

• Robb

Voor de excursies van Staatsbosbeheer met de grote vijf hebben wij stickers die je zo weer van de auto haalt, het probleem is echter dat na een aantal keer gebruik de sticker niet meer “kleeft” (het is een sticker zonder lijm….) Verder blijkt dat als we de sticker er een maand of wat op laten zitten de lak gaat bobbelen..en das nou ook niet echt ideaal…..

• John de WIt

Robb,

dank je voor de tip. Ook Sander maar ik heb niet zo'n zin om er een soort rijdend bushokje van te maken, want dat is wat je bedoelt geloof ik :D

Ik kreeg bij Textline in Harderwijk dit materiaal als optie geloof ik. Als je ze bij het afhalen weer op de “originele” basis plakt zeggen ze dat het lang goed zo moeten gaan, de kunst is om de kleefkant stof en zandvrij (en droog??) te houden lijkt me. Beetje lastig met een defender die ook wordt gebruikt waarvoor hij is gemaakt (MUD…)

Misschien een poging waard al is 150 euro voor 2 stuks wel veel als je ze maar een paar keer :X kunt gebruiken?

Hoe komen dfie blazen in de lak denk je? Is dat echt van de sticker, zelfs als er geen lijm op zit?

Stuur je ook ff een PB over die SBB excursies van de big5, wil ik wat meer van weten….

• VeeTee

John de WIt Schreef:

——————————————————-

> Of is een ijzeren plaatje aan de binnenkant van de deur een oplossing?

Ik zou het eens proberen met een paar sterke magneten aan de binnenkant van de deur. Volgens mij grote kans dat een reclame-magneetplaat dan wel goed blijft zitten.

Je hebt tegenwoordig heel sterke permanente kleine magneten.

En anders een paar blindklinkmoeren in de deur? :D

• Disco

Laat voor ieder bedrijf 2 platen bedrukken als je achter ruiten heb, maak dan een soort klem raam open klem er in raam dicht en rijden maar.

Zonder ruiten: 4 gaten in de platen en vast zetten met een vleugelmoer.

Waar je ook aan zou kunnen denken: over de platen/ruiten achter je deuren een bedrukt zeildoek spannen

Je zou over je reserve band een bedrukte hoes kunnen hangen.

Laat je voor lichten een reclame bedrijf heeft vast een oplossing

Jo

• JanTD5

Deuren van een puma monteren. Deze hebben wel een stalen huid. Kun je gewoon van die magneet dingen gebruiken. Maar is weer niet de makkelijkste en goedkoopste optie :D

Groet Jan

• louis

'n stuk schoolbord aan de zijkant van de defender bevestigen, krijten maar, zo vaak als je wilt.

• Teun

Simpelste oplossing is de ene naam op de linker deur en de andere op de rechter…B)

• fenix2

Hallo John,

Wat je bij toeringcars ziet: speciale klemmetjes om de naam/logo van een andere tour operator over het logo van de eigen firma te plaatsen.

Direct op de body de reclame van 1 bedrijf en dan op een los bord de reclame van het andere bedrijf. Afhankelijk van de klus doe je wel of niet het losse bord op de klemmetjes

voordeel: bestaande techniek… (lijkt me ook wel handig bij een politie/rdw controle mocht dat een keertje voorkomen)

Succes, Fenna