Ik ben van plan om 1 van deze 2 tools aan te schaffen voor mijn D2 TD5. Nu hoor ik van de Lynx ook goede berichten, heeft er hier al iemand ervaring mee?
Ik heb een nanocom evolution voor de defender. De lynx ziet er wel goed uit. Maar moest je die niet in combinatie met een laptop gebruiken? Ik heb de nanocom vaak tegen de de voorruit geplakt in een houdertje. Weet niet of de lynx daar voor zo geschikt is. Vergelijken is voor mij dus moeilijk/ onmogelijk.
Probeer het eens op een engels forum er zullen daar vast wel gebruikers/ ervaringen zijn.
Groet Jan
De lynx is Windows gestuurd. En kun je idd met de laptop gebruiken. Uiteraard is dit ook mogelijk met een tablet tegen de voorruit. Dan kun je ook live data zien. Gaat mij erom wat je met de 1 wel, en met de ander niet kunt. Welke is het makkelijkste te bedienen.
Op de div fora in GB en in NL geeft een ieder de voorkeur aan de nanocom. Hoofdzakelijk omdat deze al wat langer mee draait, en bekender is.
Met de nanocom kun je het zelfde als de dealer met testbook of T4. Mits je de juiste licensie erbij koopt. Hoe dat bij de lynx is weet ik niet. Ook een voordeel van de nanocom is dat je hem op elke willekeurige landrover kunt gebruiken. In tegenstelling tot de hawkeye welke chassis nummer gebonden is. Weet niet hoe dit bij de Lynx is. Maar met de nanocom doe zeker een goede aankoop welke zeker alles kan wat je zou willen. Ook hebben ze licensies voor de P38, puma defender en RRS en disco 3/4. Dus wil je in de toekomst nog wat anders dan is je naoncom al in bezit.
Groet Jan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?