Naaldlagers stuurhuis

• Matthias_90td5

Hoi,

ik ben bezig met een kleine revisie van mijn 4-bouts adwest stuurhuis. De oorzaak van de plotselinge hydraulieklekkage bleek een gebroken lagerbehuizing te zijn. Deze 2 lagers zijn inmiddels verwijderd. Zij zijn van het merk Koyo en hebben de typenummer B2016 en B2020. De reguliere leveranciers (eriks, brammer) hebben deze niet standaard in hun programma (engelse maten). Weet iemand waar ik deze wel kan krijgen in nederland?

Alvast bedankt!

Matthias

Defender 90TD5

• Jos Daalmans

Hoi,

Bel eens met het Kogellagerhuis in Maastricht

Graanmolen 20

6229 PA MAASTRICHT

043-3560707

Ik kan even niet hun site vinden, maar deze jongens hebben heel veel en als ze het niet hebben, weten ze het uit te halen.

Succes en sleutel ze,

Jos

• pascal ubags

het kogellagerhuis in maastricht is brammer, en daar was het niet te verkrijgen.

nb ben daar eens geweest voor wiellagers, in engeland 8pond bij brammer totaal voor binnen en buiten 65 euro, zelfde merk timken

zou in engeland dit lager bestellen op onderdeel nr.

kan geen tekening vinden van het 4 bouts bekrachtigd stuurhuis, wel van het onbekrachtigd, maar daar heb jij niks aan.

schrijf paddock een mail, want hun reviseren of althans verkopen gereviseerde stuur huizen wellicht kunnen ze je helpen aan het lagertje.

of gewoon een nieuw stuurhuis bestellen, kost even iets, maar valt nog mee voor wat je krijgt, ps ze zeggen dat gerv. niet zo goed zijn als een nieuwe.

• Matthias_90td5

Bedankt voor de reakties, heb ze inmiddels gevonden bij simplybearings in england, kosten samen 11 pond. Toch een groot verschil tov een nieuw stuurhuis van ca. 600 euro, vind ik een poging waard! Door een las in de oude lagerschaal te leggen, kwamen ze er vrij eenvoudig uit.

mvg

Matthias