Memorabele dag is het wel ja. Helaas.
Na 3 jaar en 50.000 probleemloze kilometers gaat volgend weekend de Disco3 als inruiler naar de dealert
Als opvolger voor een dagelijkse auto en Gargamel (1983 one-ten op LPG) heeft ie het prima gedaan; maar de maandelijkse donatie aan de staat en de andere kosten gingen me het laatste jaar steeds meer tegenstaan.
Echt het terrein gebruikte ik hem ook niet, te duur bij schade en als dagelijks bakkie moet ie toch ook een beetje representatief en heel blijven. Overigens is het wel een geweldige wagen in het terrein, wel wat getest en het is verbazend wat een beetje electronica en wegbanden nog voor elkaar krijgt met een auto van 2,5 ton !. Als nou gewoon die staatsloterij eens afkomt met die hoofdprijs
Maar goed, kogel is door de kerk en na 8 jaar LR gaan we maar even afkicken met een Mazda6 station; mag ik wel weer mijn boottrailer legaal trekken met alleen B rijbewijs
Kreeg een goede inruil, en ik heb zo mijn gevoelens mbt de herziening van de wegenbelasting voor 2016 die eind dit jaar gepresenteerd gaat worden. Eerste aanzet van onze “milieuminister” tegen diesels was er al.
Gedachte aan een oude (40+) series II of lightweight is al wel bij me op gekomen… maar dit jaar nog ff niet.