1 maart zondag over een week....... (:D

• RobSLaro

De winterstop voor benzine 40- is dan over, ben wel benieuwd hoeveel er weer de weg op komen.

Wat ga jij deze zondag doen?

Hoeveel zouden er nog over gebleven zijn na invoering van de regeling, en had je veel schade door het “ verplicht ophokken ” ?

( mijn 40+ is nog niet klaar dus doe even niet mee )

• Jos Daalmans

Hoi Rob,

Uiteraard de weg op en dan weer even vertroetelen. Ik moet alleen nog even een sleutel regelen, omdat het terrein waarop de Ninety staat op zondag en ‘s avonds/’s nachts is afgesloten.

Mijn vrouw gaat op zondag 1 maart met 4 vriendinnen naar Maastricht en de Ninety is de enige waarin 6 personen mogen zitten(:P).

Bovendien willen ze in “Stijl” gaan.

Nog 8 nachtjes slapen.

Groeten,

Jos

• Michel WaZ

Ik ben lid van de ANWB met sleepdienst, dus als hij start zondag en ik krijg de carb,s goed afgesteld dan ben ik een stukje puffen met m,n trots!

Er gaat trouwens ook weer een email naar dit kabinet over deze 3 maanden! En ik ben benieuwd wat de rechter zegt 26 feb a.s. Over deze weekers onzin!

Fijn weekeind, Michel WaZ

• 90_V8_CSW

Ik ben deze week stuurbekrachtiging inbouwen in de stage one zodat ik vanaf 1 maart soepel kan rijden :) Helaas gaat er eea kapot bij demonteren en blijkt mijn radiator ineens lek dus oof ik 1 maart ga halen …Heb er iig wel zin in :)

• de Rode Baron

Deze week nog even motorolie verversen en oliepijlen nakijken en daarna as zondag weer heerlijk snorren met de 110-1985!

Wij rijden niet veel, geen woon-werk, maar vinden mobiliteit belangrijk.

Daarom heeft de invoering van de jong-klassieker regeling ervoor gezorgd dat we een 2e auto hebben aangeschaft waar we nu dec/jan/febr mee rijden……

Kon makkelijk gefinancierd worden uit het verschil in MRB van > € 2.000, maar ik betwijfel of dat ooit de bedoeling van Weekers is geweest.

Een Landy laat je je niet ontnemen: Its a way of Life!

• G-men (Gargamel)

Memorabele dag is het wel ja. Helaas.

Na 3 jaar en 50.000 probleemloze kilometers gaat volgend weekend de Disco3 als inruiler naar de dealert :(

Als opvolger voor een dagelijkse auto en Gargamel (1983 one-ten op LPG) heeft ie het prima gedaan; maar de maandelijkse donatie aan de staat en de andere kosten gingen me het laatste jaar steeds meer tegenstaan.

Echt het terrein gebruikte ik hem ook niet, te duur bij schade en als dagelijks bakkie moet ie toch ook een beetje representatief en heel blijven. Overigens is het wel een geweldige wagen in het terrein, wel wat getest en het is verbazend wat een beetje electronica en wegbanden nog voor elkaar krijgt met een auto van 2,5 ton !. Als nou gewoon die staatsloterij eens afkomt met die hoofdprijs ;)

Maar goed, kogel is door de kerk en na 8 jaar LR gaan we maar even afkicken met een Mazda6 station; mag ik wel weer mijn boottrailer legaal trekken met alleen B rijbewijs :)

Kreeg een goede inruil, en ik heb zo mijn gevoelens mbt de herziening van de wegenbelasting voor 2016 die eind dit jaar gepresenteerd gaat worden. Eerste aanzet van onze “milieuminister” tegen diesels was er al.

Gedachte aan een oude (40+) series II of lightweight is al wel bij me op gekomen… maar dit jaar nog ff niet.

• camel

Nou afgelopen weekend erg genoten met mijn laro in havelte. Geschorst in de overgangsregeling.

Enige wat lastig is , buiten de verplichte ophokplicht, is dat je de gedane werkzaamheden en onderhoud niet kan uittesten voor je de weg op gaat……..verder had ik ineens een benzine lekkage bij de carb….kan toeval zijn.nieuwe pakking heeft dit opgelost.

1 maart weer lekker rond tuffen! En ook de carbs zien af te stellen, houdt in op de snelweg kwam ik achter op de terug weg…

• RobSLaro

Ik kwam er vandaag toch (nog) weer een paar tegen?!?

Konden zeker de weg terug van het b1kkel weekend naar huis niet meer vinden?(:P)

Toch wel weer een mooi gezicht (tu)

Ik ga er zondag voor zitten :D

• elheffe

Ga nu juist de laro weer ophokken,

28 februari de laro (diesel) helaas in de stalling en dan de lotus weer uit het vet…

• elheffe

Land Rovers zijn toch leuker, maar blijkbaar toch betrouwbaarder:)-D:S