welke led in snelheidsmeter/km teller

• Gerard90

Goedemorgen,

ben op zoek naar led lampjes voor de in de snelheidsmeter/km teller voor een 2001 TD5 Defender. Hier en daar gezocht en kom uit bij T509 en die blijken dan niet te passen. Ik kan echter niet vinden wat het dan wel moet zijn. B8.4D of B8.3D misschien een optie?

Iemand een idee?

gr Gerard

• Eric&Betty Boop

Is het niet 286 T5 of heeft de TD5 weer andere fittingen?

• Gerard90

286 T5 voor de overige meters/kachel/ventilatie met uitzondering van de klok, lampje van klok kun je niet bij.

• VeeTee

Ik heb een compleet setje van Landlubber gekocht, inclusief led lampje voor het klokje. Dit betreft dan wel de 300Tdi, ik weet niet of het ook zo in de Td5 past.

• sjorsboomschors/aka/PP

ik heb deze er in… veel licht, en meer blauwig dan de orginele groene waas..(:P)

http://www.tinydeal.com/6pcs-dc-12v-t10-cob-led-car-white-blue-green-light-lamp-p-106612.html

• Gerard90

Vincent/Sjors, dank voor de reactie, kan ik wel wat mee, gr Gerard

• Thimo

Kijk eens op www.joostshop.com , hebben leuke dingetjes.

Ik heb hier mijn led's gekocht voor mijn 110.

Mvg Thimo.

• Gerard90

Leds gevonden!

B8.4D is het model, type soort of fitting en dan kun je kiezen tussen smd led en met een “ glazen ” lens led. Ik heb ze allebei gekocht en moet er nog iets van vinden, welke het worden.

De smd's heb ik van Leds buy in Rosmalen, de anderen kom uit de VS.

Gr Gerard90

• Marc vd K

www.banggood.com gratis verzending, koop wel dat wat duurdere ;) Deze heb ik nl ookin mijn td5 paneel zitten ;)