Het nieuwe Landrover.startpagina.nl forum is geactiveerd!

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

En de nicknames, blijven die ook?

• Michel WaZ

Hoi Berry,

Email verzonden. Bedankt alvast.

Groet Michel WaZ

• Marijn & Simba

Ik ga daar verder als Marijn. De ampersand werd niet geaccepteerd bij het registreren (td).

Ik mis het groen nu al…

• Berry Weijers

De storing van vanmiddag is opgelost.

M.b.t. het gebruik van nicknames met spaties en/of speciale leestekens lijkt het alsof dit niet mogelijk is. Dit kan echter wel.

Maak eerst een profiel aan, dat is een naam zonder spaties en/of leestekens. Daarna log je in en gaat rechtsboven, klikt op je naam en selecteert ‘Profiel’. Daar kan je dan elke willekeurige nickname opgeven.

Groet,

Berry

• VeeTee

Berry, kun je mij de activatiemail toesturen? Ik zou graag mijn oude inlognaam behouden:

Re: Het nieuwe Landrover.startpagina.nl forum is geactiveerd!

Gepost door: VeeTee ()

Datum: 04 september 2014 20:30

Krijg helaas geen activatielink toegestuurd, en opnieuw aanvragen kan niet want het emailadres is al in gebruik…

Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4 | 88 Series III V6 (helaas verkocht)

Image error

open image URL

• Art van Blondie

Ik heb underscores ipv de spaties gebruikt, registreren lukt wel, activeren niet. Ik krijg wel een e-mail, maar de link werkt niet, ook niet met knippen en plakken. Ik krij dan een geheel witte pagina met daarop:

Page not found

We're so sorry, we'll start looking for it immediately!

Graag advies!

Groet, Art

• Eric&Betty Boop

Ik merk het al. Ik wacht nog wel ff een paar weken met registreren tot de kinderziektes er uit zijn.

En alstie niet groen wordt dan blijf ik misschien wel helemaal weg.

• Berry Weijers

Mocht je een probleem hebben met de registratie of activatie van je gebruikersnaam stuur dan ajb de activeringsmail door aan Landrover@startpagina.nl

Ik ben in overleg met Startpagina hoe dit probleem op te lossen.

Groet en bedankt,

Berry

• Marc vd K

bij mij doetie niets…..

• Jup haans-klunder

Heb ik nu meer tijd om andere dingen te doen. Spullen inpakken, om mee te nemen naar de ‘' Sortout ’' 2014. En ook tijd om meer kranten te lezen. Prettig weekeinde, voor een ieder. gr. Juppe. B)