vandaag naar rdw geweest voor om keuren van mijn defender van 200 tdi naar 3.9 v8.
alles netjes van papier werk in orde gemaakt en meegenomen . alle oude documenten van alle keuringen bij rdw, oude kentekens, foto's van alle ombouwen, verklaringen etc etc.
motor was zeer netjes ingebouwd .
keuring alles prima maar co2 was ineens 9.5 en mag niet hoger zijn dan 4.5. flinke tegenvaller en dus gauw nieuwe afspraak voor de middag gemaakt.
terug naar werkplaats om te kijken. bij de buurman eerst nog eens aan de co2 meter. en wat zien we 4.2 / 4.3 uitstoot dus prima !!
rdw gebeld en uitgelegd kon gelijk terug komen. gelukkig maar paar kilometer. bij rdw weer aan apparaat en nog een 2de erbij. deze keurmeester haalde de eerste van smorgens erbij. bleek de eerste verkeerd gekeken te hebben !! co2 was wel iets te hoog 5.1 / 5.2 met 2 apparaten. blijkt dus toch verschil in te zitten met geijkte apparaten.
was dus bij rdw nog niet helemaal goed maar bij apk garage wel.
omdat hun ook fout hadden gemaakt werd hij toch maar goed gekeurd !!!
mannen daar kennen mij enw eten dat ik bakker ben en vroegen smorgens al om worstenbroodjes .
bij 2de keuring weer en ik zei die moeten julle eerst verdienen he.
en dus morgen maar iets lekkers even afgooien daar . Mannen van rdw SMAKELIJK !!!
disco1992 defender 110 1983 3.9 v8