Gezocht bedrijf dat aluminium profielen kan buigen en lassen in midden van het land.

• Lucas van Lierop

Ik wil een profiel op mijn (open) dak schroeven waaromheen ik een zeiltje kan haken. Dat kan zijn een softtop of een tent van een uitzetdak.

Ik dacht dit te doen door een aantal U-profielen in een rechthoekige vorm naar buiten toe open te laten buigen en aan elkaar te laten lassen.

Nu ben ik op zoek naar tips voor bedrijven die dit kunnen en willen doen voor particulieren en liefst een beetje centraal zitten, tot nu toe vond ik namelijk vooral bedrijven in Groningen of Zeeland.

Alvast bedankt,

Groet

Lucas

• VeeTee

Is peesprofiel (zoals voor een luifel aan de caravan) niet handiger? ‘t is maar ’n tip?

• Lucas van Lierop

@Vincent,

Die dingen zijn idd handig, ik heb ze ook aan de zijkanten van de auto voor een luifel. Maar het is lastig om daar makkelijk (en snel) een zeiltje rondom aan te maken en weer los te halen. Ook die profielen zou ik ergens moeten laten buigen dus mocht je (of iemand anders) weten waar ze dat doen (voor particulieren) hoor ik dat graag.

Wat ik dus wil is niet een softtop over de zijkanten etc maar allee over het dak zelf, beetje het idee van een eend. Maar misschien kom ik dan op drukknopen uit?

• louis

Paul van der Beek van PSP-expeditioncampers.

denk dat die 't vast wel voor je kan doen.

• Katteker

misschien kan je hier ook wat mee. Gebruiken we veel op het werk. Hoef je niet te lassen en kan altijd weer uit elkaar.

http://www.mk-group.com/nl/producten/profieltechniek.html

• Frank 110V8

Voor het eend idee hoef jij niet te buigen, is zo na te maken en dan kan jij gewoon een eendedakje gebruiken.

• Lucas van Lierop

Bedankt iedereen voor de suggesties, ik moet zeggen dat ik vooral wild ben van die profielen van MK, net lego, wist niet dat zoiets bestond!

Groet

• Katteker

Het is mooi spul. Het is inderdaad net lego of mecano. Je kunt later aan de profielen nog van alles vast maken.

Geen idee of ze ook aan particulieren leveren maar denk het wel. Succes!

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

Die profielen zie je heel veel in productie machine's.

Het is echt net mecano, flexibel en simpel aan elkaar te zetten.

• Mattias Smid

Beste Lucas,

Ben je nog steeds op zoek? Wanneer je mij een schets o.i.d. stuurd dan kunnen wij dit voor jou regelen.

Met vriendelijke groet,

Mattias Smid

2INDUSTRY

info@2industry.nl

www.2industry.nl