Landrover Defender huren als trouwauto?

• Paul Stroink, One-Ten.nl

Hoi Kirsten,

Ik had ook al een berichtje van je gehad via onze website www.LaroRent.nl, helaas hebben we de auto's voor de verhuur nog niet klaar vanwege grote drukte in ons ‘normale’ bedrijf http://www.One-Ten.nl.

Ik heb je ook een mailtje terug gestuurd..

• Frank 110V8

Stefan en Kirsten

Gefeliciteerd ik heb mij net aangemeld bij snapcar misschien een idee voor jullie en ook in het noorden. Verwacht echter geen gepoetste glimbak

Succes Frank

• han.smits@walhuys.com

hoi allemaal,

als je de steel-brothers site bekijkt, heb ik mijn naam er reeds heel trots op staan - naast die van mijn broer!! :)-D:)-D (wel helemaal naar beneden scrollen).

Steel-brothers is vanuit een jarenlange Land Rover passie gestart met grote voorliefde voor Defenders. Het is gewoon erg mooi om intensief en professioneel met deze super auto's bezig te zijn. Daarnaast is het prachtig dat mensen nu laagdrempelig het Land Rover gevoel kunnen ervaren. Omdat de auto's met verschillende opties te huur zijn staan de tarieven niet op internet. Prijzen zijn via de site makkelijk opvraagbaar - nodig je graag uit!

Groeten,

Han

• ABergh10

Hier is ook nog een witte (glimmende) Stage 1 te huur voor trouwdoeleinden.

http://rentaclassic.nl/Trouwen-in-een-klassieker

• Kirsten

Hallo Frank,

Bedankt voor je reactie!

Ik probeer de Defender die je op snappcar hebt geplaatst te vinden, maar dat lukt me helaas niet.. Op welke woonplaats kan ik het beste zoeken? Misschien lukt het me dan :)

Groeten,Kirsten

• Kirsten

Dag Han,

Bedankt voor je reactie! Wij gaan even op je website kijken!

Groeten,

Kirsten

• Kirsten

Dag Aafke,

Bedankt voor je aanbod!

We willen eigenlijk toch wel heel graag zelf rijden, dus dan zoeken we nog even verder :)

Groeten,

Kirsten

• Frank 110V8

Kisten,

Als je zoekt op 9752 en dan terreinvoertuig kiest vind je hem zo.

Mail mij anders even op frank kringelding munneke punt nl

Groet frank

• Kirsten

Hoi Frank,

Ik heb je via Snappcar een berichtje gestuurd! Ik weet alleen niet zeker of deze goed verstuurd/aangekomen is.

Mocht dat niet zo zijn, zou je me dat dan willen laten weten?

Groeten,

Kirsten

• Frank 110V8

Hoi Kirsten,

Ik heb niks gekregen, mail anders even op het bovenstaande adres of maak een account aan en stuur een pb.

Groet Frank