Oude eigenaars gezocht Land Rover Ambulance

  • qc1500

    Hallo, ik ben sinds kort de eigenaar van ex-ned. leger ambulance en ben op zoek naar oude eigenaars. Lijkt me leuk om te weten van wie hij geweest is.

  • laro13

    Hallo,

    Misschien is het handig om wat meer info te geven; bouwjaar, type en kenteken( misschien was hij wel een ander kleurtje):D

    succes!

  • qc1500

    Ik denk dat hij groen geweest is ;-) Kenteken is VT-RB-79. Er zitten stickers in uit Zweden, en parkeerbonnetje, dus waarschijnlijk reis zweden gedaan.

  • radboud

    Hoi qc1500

    Ik ben de oorspronkelijke eerste eigenaar nadat deze Laro uit het leger was ontslagen.

    Wij hebben hem gekocht, en vervolgens tot een camper verbouwd. Toevallig zag ik laatst de foto al op landrover markt verschijnen en herkende toen al de achter ruit.

    Ben blij dat er weer een nieuwe enthousiaste baas is gevonden!

    Wij hebben er na de verbouwing veel plezier mee gehad en zijn er veel mee op vakantie geweest naar oa engeland, frankrijk en de alpen.

    Wat ik er allemaal aan gedaan heb:

    Ombouw binnen in tot camper met koelbox/gasstel, gasfles aansluiting in zijkast. De wand tussen bestuurder en ambulancebak er tussen uit.

    Daarnaast de 6 lagen legergroen eraf en een licht gele beige kleur erop. (spuitwerk door een spuiter laten doen, maar alle voorbewerkingen en schuurwerk zelf. ) Lak was 2k lak en daaronder primer, en high solit

    Verder een overdrive ingebouwd (erg veel meer mogelijkheden in de bergen) en de vering van TI console eronder. (Dit was de eerste keer van de TI console vering in een militair chassis en daarmee heeft hij lang op de site gestaan met een foto!)

    Mocht je nog meer info willen dan stuur me maar een keer een pm met je mail adres mogelijk heb ik ook nog wel ergens digitale foto's van de ombouw van destijds

    Gr

    Radboud

  • qc1500

    Leuk man, ik heb je een pb gestuurd. Super om iets te horen van de geschiedenis!

  • Desmond

    Hoi, 

    Ik heb de Landrover van 2010 t/m 2013 gehad en we zijn er mee naar zweden geweest.

    - compleet van binnen gestrip, isolatie en nieuwe indeling en houten binnen bouw.

    - afdak + tent achter de Laro Gemaakt.

    - blauw gemaakt.

    Ik heb volgens mij nog ergens de oude kenteken overschijf bewijsen liggen en een aly kist die in de kasten past.

    Mocht je ooit in de buurt van Elst GLD komen zouden wij de auto nog eens zien.

    Grt Desmond.