OT: prikker in duitsland gezocht liefst omgeving KLeve

• ignace

Hallo,

In deze crisistijd moet je alles doen om geld te sparen!

Om de verzendkosten vanuit Duitsland de kop in te drukken zoek ik een afleveradres in de buurt van Kleve.

Ik wil hiervoor uiteraard een vergoeding voor geven.

Mvg,

Ignace

• Marc-my-Words

Ignace,

D'r zijn bij de concurrent, de LRCH een paar leden die net over de grens aldaar wonen.

Dus misschien daar even vragen?

Marc

• Frank 110V8

Voor niet te grote artikelen kan ik Leer Hoogezand altijd regelen.

Groet Frank

• ignace

Hallo Frank,

Alvast bedankt voor het aanbod, maar de pakketten kunnen groot en middelzwaar zijn.

Tevens heb ik een postadres nodig waar het naartoe kan en dit liefst in de buurt van Nijmegen.

Mvg,

Ignace

• Menno SIII 109 & 88

Een goede vriend van me woont in de Eifel. Maar komt zeker 2 weken per maand naar Nederland. Hij zou het evt wel kunnen meenemen als ik het even vraag. Woon zelf in de achterhoek dus dat is wel te doen vanaf Nijmegen.

• Henkjan

Ignace

kun je aangeven hoe vaak per jaar je wilt verzenden en van waar naar waar het moet?

Ik heb contacten in Emsdetten en kan een paar keer per jaar een tripje Emsdetten - Deventer - Haarlemmermeer regelen. Maar ik weet niet of dat voldoende is. Mocht je meer willen weten stuur dan even een PB

• Marijn & Simba

Hmmm, Noordelijke Prikkerspost :)

Ik woon in Papenburg en kom normaliter doordeweeks dagelijks in Grunn.

Waar woont de V8?

• marcel 2

Bij Hermes kun je het ook afhalen op inlever punten in Duitsland. Als het aangekomen is krijg je een mail. Deze service is gratis. Hermes is meestal goedkoper in verzenden tot 30 kg dan de andere grote aanbieders , maar het is wel 1 a 2 dagen langer onderweg.

https://www.hermespaketshop.de

Groeten Marcel 2

• Sean

Er is ook nog een koeriersbedrijf NL-D genaamd ‘de Huifkar’ , je verzint het niet…..

Werkt met een postadres in Nordhorn en doet van daar zelf de rest : http://www.huifkar.de/p_informatie.html#verzendhuifkar

• Frank 110V8

Marijn

Ik rij precies omgekeerd woon in kropswolde en werk in Leer

Groeten Frank