spuiten van auto

• hans kuipers

hoi ,

de vraag ,heb een dodge 4x4 wie weet omgeving groningen een goede spuiter die voor net geld deze over kan spuiten in libiansand,

zijn spuiters zat weet ik maar gemiddeld 4250 euro voor het spuiten van een dodge van 5000 euro is mij te??

graag info

hans

• André met Truckie

Je zou kunnen overwegen om je Dodge met verfrolletjes over te schilderen. Een hoop jongens hier hebben dit al gedaan (ik ook) met hele goeie resultaten. Eerst je auto schoonmaken, licht opschuren en ontvetten. Daarna een paar hele dunne lagen verf met fijne rolletjes. Verf van tevoren even verdunnen.

Probeer het anders eerst eens op een plaatdeel.

Als je het buiten wilt doen is het een tip om de plek waar je dit gaat doen te besproeien met water om opvliegend stof en zand te vermijden.

Succes!

• louis

dit zijn toch krankzinnige prijzen. my god….4-5k EURO's (10k in guldens)….

denk, dat als je naar Marokko of Turkije rijd en ‘t daar laat doen, terwijl je ’n weekje aan 't strand ligt, nog redelijk wat geld overhoud.

• Sylvester

Hi zoek eens contact met Gerald in Emlichheim in Duitsland, hij spreekt Nederlands, levert goed werk en is betaalbaar. Ik kwam er vaak in het recente verleden.

Groet Sylvester.

• swb88in@hotmail.com

mail mij eens; swb88in apenstaartje hotmail.com

:)

• sander "one10"

Als je een spuitcabine kan regelen ? Wil ik m wel spuiten !

• hans kuipers

hoi sander,

das een mooi aanbod ,maar heb geen spuit ruimte ,en er moeten ook kleine oneffenheden geplamuurd worden & schuren

ben je spuiter??of veel ervaring!!!

• Michel WaZ

Ik weet niet of je prive een garage hebt…….maar in het verleden heb ik in de garage van mijn ouders mijn ouwe BMW gespoten en het resultaat was redelijk voor een amateurtje zoals ik………….

Ik heb destijds bij de bouwmarkt van die plastic zeiltjes gehaald , daarmee de gehele garage afgeplakt/gehangen een afvoer erin en met een oude stofzuigmotortje ( met een filter ) een toevoer gemaakt.

Kacheltje erbij en tot 25 graden verwarmd, auto 2 dagen erin en je verf ook tot alles zo,n beetje dezelfde temperatuur, water op de vloer en spuiten maar…….

• Mrah

Het strak maken van de wagen is het meeste werk. Dat kost wel 1 a 1.5 week afhankelijk van staat van de auto.

Hier in Arnhem bij de Doe Het Zelf garage zitten een paar goede spuiters en niet duur. Heb een keer een Volvo 245 zelf volledig kaal en daarna strak gemaakt. Lak is erg duur en was in totaal 2000 euro kwijt. Dus primer, kleurlak en blanke laag er op gespoten. Prachtig resultaat.

Strak maken wil ik ook wel voor je doen maar dan wil ik de wagen eerst zien.

Totaal zal wel iets van 3 a 3500 euro worden.

• engel

Hey Hans

In Groningen achter de Kwik Fit bij de sluizen heeft mijn schutbord en andere dingen gespoten.

Heeft ervaring met Landrovers heeft er meerdere gespoten ook in die kleur.

Gr Engel