Andre uit jouw eerste prikmail begrijp ik dat hij toen al in uitmuntende staat was.
Er is dus in 12 jaar niets veranderd, behalve de prijs misschien ?
groetnn
henkkr
Nou als dit autobedrijf schrijft volledig gerestaureerd dan leggen ze de lat wel heel erg laag.
Ik zie de wielen in een verkeerde kleur, koplampringen in kleur, terwijl ze verchroomd horen te zijn, geen origineel kenteken, verkeerde ruitenwisser motoren, verkeerde achterlichten, bekleding van de stoelen niet in de juiste kleur, dashboard incompleet en verknoeit, verkeerde richting aanwijzer glaasjes voor.
Ex-rijkswacht in België is misschien een optie, die staan vaak wel voor een vriendelijke prijs te koop.
Het Belgische leger reed Minerva's, maar de Rijkswacht had een aantal gewone Serie 1's. Misschien omdat ze tussen de Minerva's geadverteerd worden, dat ze qua prijs aantrekkelijker zijn dan hier. En ach, dat Rijkswacht-blauw staat zo'n Serie 1 ook prima
Foto van een fraai exemplaar van de familie Houben.
Bedankt Marijn,
Tja, wat ambieer ik. Eigenlijk heb ik wel weer zin in een restauratieproject, anderzijds levert mijn OneTen straks misschien wel voldoende op bij verkoop zodat ik een heel behoorlijke S1 terug kan kopen.
Alles staat of halt natuurlijk bij het aanbod en dat is niet zo groot merk ik wel.
Er staat wel en leuke S1 v8 te koop in thé UK die ik wellicht hier terug kan bouwen naar diesel, http://www.carandclassic.co.uk/car/C449460
Boelo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?