Zijdeglans, wat mij betreft perfect voor Land Rover.
Ben het met Bart van Dessel eens, dat RX5 echt top spul is wat overal lekker tussen kruipt en goed isoleert en dat RX10 een beetje “mwa mwa” is. RX10 blijft glanzend en te zacht vind ik persoonlijk. RX10 droogt net zo traag als RX5 dus als je eerst RX5 doet, en daarna RX10 ben je een week bezig…. Brantho Korrux 3in1 werkt wel mooi af, zijdeglans (bijna mat) en harder dan RX10, en droogt ook sneller. Na 24 uur kan je e.e.a. al monteren, is het droog (maar nog niet helemaal uitgehard).
BK zonder RX5 is ook prima te doen, maar omdat het zo dik is, kruipt en vloeit het niet lekker. Wellicht dat die speciale verdunner hierbij helpt (geen ervaring mee).
In de test op roest test komen zowel de combi RX5 met RX10 als BK als erg goed uit de (verf)bus.
Mooi spul hoor, dat Brantho Korrux!
Vandaag lekker wezen kliederen. Man o man, dat werkt prettig zeg! Heb het een tikkie verdund en veel met de roller gewerkt. Heb ook gelijk de opstapjes achter, de tree-sliders en zelfs het roofrack maar meegenomen. je moet jezelf gewoon een halt toeroepen, anders blíjf je smeren… B)
ff een oud draadje omhoog halen.
Ik ben bezig met een aanhanger/ boottrailer en heb het chassis eerst rx5 en daarna brantho korrux gedaan.
Voor de opbouw wil ik hetzelfde doen. rx5 heb ik gespoten en BK geverfd.
Nou wil ik de Brantho korrux ook spuiten, heeft iemand ervaring met het verdunnen met rx5?
Dit alles ter voorbereiding chassis 101
Jeroen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?