velgen te koop of evt. ruilen

• wahwah

Hallo,

ik heb enkele dagen geleden een vraag gesteld welke maat banden te voeren op 8J x 16".

De auto is in DUitsland aangemeld. Ik krijg echter de velgen zonder dokumenten niet toegelaten en mag er officieel niet mee de straat op.

Ik zoek dus eigenlijk originele Landrover velgen 6,5J of 7J voor de defender.

Heeft iemand interesse in 8J velgen. Ze zien er nog goed uit.

Het zijn black modular velgen.

Prijs 250 euro voor 4 velgen.

Of een ander idee…. wellicht wil iemand ze ruilen….

Een foto kan ik graag mailen.

Groetjes

Rob

• modular

Deze velgen kosten nieuw 32,50 GBP ex VAT per st. bij Paddocks. Dus misschien is een kleine prijsaanpassing wel aan te raden….

• Peter&Jessica

maar bij de vis €106 incl! oftewel meer dan twee keer zoveel ::o

• Oliver

Eigenlijk heb ik een probleem met het vinden van de juiste velgen voor mijn auto op dit moment, kan iemand mij wat advies geven?

• Kevin

Ik begrijp je situatie; het kan inderdaad lastig zijn om de juiste velgen te vinden die perfect bij je auto passen. Misschien is het een idee om eens een kijkje te nemen op Wheelpoint. Daar vind je een grote selectie van meer dan 6000 verschillende modellen, dus er is altijd wel iets dat bij jouw smaak en behoeften past. Bovendien zijn ze zes dagen per week geopend en hebben ze avonduren, wat erg handig is. Hun showroom in Uden biedt een ruime opzet van 1000 m² waar je de velgen in het echt kunt bekijken, en deskundige medewerkers kunnen je adviseren over de juiste keuze. Ze bieden ook montage aan voor een redelijke prijs, wat je mogelijk wat gedoe bespaart.