Jurgens Oryx Club

  • lola-130

    Omdat ik in het bezit van een Oryx ben en deze zomer een enthousiaste mede-eigenaar heb ontmoet, hebben we samen het idee opgevat een ‘clubje’ op te richten. Een digitale ontmoetingsplaats om ervaringen te delen en adviezen in te winnen voor allen die in het bezit van een Jurgens Oryx zijn.

    Ook eigenaren van een Jurgens Xplorer en Xcape zijn welkom, en we denken dat het niet tot Nederland beperkt hoeft te blijven, maar ook Europa-breed nuttig kan zijn. Zeker omdat er in Nederland niet veel bezitters zijn; hoeveel zijn er eigenlijk?

    Als alle eigenaren zich melden, hebben we een mooi overzicht.

    Ik ben wel een aantal zaken, op technisch gebied, tegengekomen waar de officiele kanalen (nog) geen antwoord op hebben kunnen geven.

    Het staat nog in de kinderschoenen, maar het kan pas echt iets worden als (toekomstige) eigenaren zich op ons sociale netwerk aanmelden. Iedereen kan de inhoud in ieder geval ook bekjiken.

    Voor belangstellenden zie : OryxClub

    (Wellicht ten overvloede : er zijn dus geen commerciële belangen)

    Groet,

    Robert&Robert

  • Bernold

    Hallo,

    Ik ben sinds maart 2011 in bezit van een Oryx van bouwjaar 2003.

    Deze zomer 3 weken in Zuid-Noorwegen doorgebracht met de Oryx.

    mvg

    Bernold

  • Iris

    Ik ben wel een aantal zaken, op technisch gebied, tegengekomen waar de officiele kanalen (nog) geen antwoord op hebben kunnen geven.

    Tja dan ben je op jezelf aangewezen als er iets ,jammer maar waar

    Leuk idee van de club je kan altijd een idee opdoen bij iemand anders

    Ik heb mij ingeschreven

    Nipper90

    Iris

  • lola-130

    Hi Iris en Bernold,

    Leuk Iris, ik heb je op het andere forum al bericht. Meld je even aan via de website.

    En ook voor Bernold, veel plezier met je Oryx en meld je even aan bij de club, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

  • Grumpy Old Sil

    eeh…een jurgen oryx startpagina beginnen misschien?

  • lola-130

    Zoals in mijn startpost aangegeven, hier dus : OryxClub

  • koen

    ik heb ook een oryx achter mijn defender130 hangen.

    woensdag ga ik mijn tweede oryx halen in nederland. het zijn supper offroadtrailers!!!!

  • Roel

    Hallo,

    bestaat deze club nog?

    ben zelf sinds kort eigenaar van een Xplorer

  • Roel

    Hallo,

    bestaat deze club nog?

    ben zelf sinds kort eigenaar van een Xplorer