Eerste foto's Newbury greenlane's

  • Tinus 110

    leuk pad - maar ben nu wel benieuwd naar foto van die zijkant.

    mijn ervaring is het klinkt allemaal veel erger dan het in werkelijkheid is.

  • richard78

    Die weg toch ook weer terug gereden he! staat anders zo assymetrisch die lijnen!:)

  • Davy

    Is dit de vuurkorf van afgelopen mei? Of heb je tegenwoordig een spare-weel-protector op je hood liggen?

  • Davy

    Geluiden brengen weer herinneringen naar boven :D:D. Wordt ie alleen maar mooier van toch?

  • westfries

    http://www.youtube.com/watch?v=LrLhLrNENOQ&feature=youtube_gdata.

  • westfries

    Goed gezien

    Vuurkorfje laten lassen die over mn reserveband past ben ik van dat stink ding in mn auto af X(B)-

  • Cadarn

    Wat dacht je van deze modder?

    Vind deze doorwading ook wel aardig

    Het mag dan wel de minderwaardige;)range van Evert zijn, gaat toch best lekker zo

    Ik heb nog geen foto's van de zijkant van mijn eigen auto genomen(130CC), maar ik kan je vertellen dat het niet echt meeviel. Hele zijvlak is 1 grote kras geworden (alsof je een kraslot hebt gekocht). Alle stickers hebben nu schaduwen: ze hebben letterlijk afgegeven. Ronde raampje op de hoek van de crewcab door een tak eruit gerukt, Snorkelkop zwaar ingedeukt.

    En man, wat een lol gehadX(

  • Davy

    De rest van je foto's ben ik ook wel nieuwsgierig naar, Jaap (:DX(:)o

  • Cadarn

    Sorry Davy, heb deze van het Engelse forum gepikt. Heb er zelf geen gemaakt. Dom he?

    (:P)Veel te druk bezig met genieten

  • ignace

    Ah ja Davy, meerijden is toch beter dan van de plaatjes genieten. En met een V8 onder je reet is het ook wel een andere beleving. Al moet ik zeggen dat de Rangie van Evert met zijn zo goed als versleten banden toch ook wel aardig zijn mannetje stond!!!