helemaal geweldig - zojuist mijn eigen 110 gespot bij vertrek Ronde Tafel feest in Hengelo bij de Houtmaat.
Tafelvriend van me reed en had 3 Zwitsers aan boord … wel erg apart je eigen 110 weg te zien rijden. Geweldige kar!
Van Bladerenweg Bergen NH een witte 110 met een zwarte bonnet.
Even later op het strand Bergen aan Zee,
Geeft toch een veilig gevoel voor als ik ondergegraven lig in het zandB)
Oh ja, op de terugweg op de Dreef in Bergen een mooie Serie ( ik dacht III maar dat kon ik zo snel niet goed zien)
We zwaaiden vriendelijk naar elkaar.
Geweldig - 4 Defenders onderweg naar m'n werk:
A1 van Hengelo > Utrecht/Amsterdam
7.50u G4 ter hoogte van Markelo in richting Hengelo
8.10u groen/grijze 130 ter hoogte van Apeldoorn ook richting Hengelo
8.11u witte 130 net na Apeldoorn ook al richting Hengelo (die zullen allemaal wel bomen gaan slepen…)
8.11u een blauwe 110 commercial met zware trailer richting Amsterdam
… mooi man!
Gisteren en vandaag, een donkerblauwe 109, gisteren zonder en vandaag met boot erachter (weer eens wat anders dan een sleurhut). Leek heeeeeeeel erg op die van de foto hieronder.
Oh ja, tussen Papenburg - Groningen - Driesum - Minnertsgea - Leeuwarden - Drachten - Groningen - Winschoten - Papenburg. Heb in totaal 5 uur in de auto gezeten. ()
Ben 1 zwaaiende Defender tegengekomen met sleurhut (tu) , en een boel FL's (die niet zwaaiden (td) ) en een lichtblauwe RRC met donkerblauwe platen ter hoogte van Zuidbroek (en die had haast, zeker vakantie of zo), was ook geen zwaaier. Wat die betreft: >< sjagerijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?